کد خبر : 1838419 | 24 مرداد 1401 ساعت 13:18 | 7.9K بازدید | 8 دیدگاه

والورده:

آلابا به زمین آمد که گل بزند

فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، از نمایش خوب داوید آلابا و گل زیبایی که به ثمر رساند تمجید کرد.

آلابا به زمین آمد که گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لالیگا به مصاف آلمریا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
تیم میزبان موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند و درخشش دروازه‌بان این تیم باعث شد که تلاش‌های شاگردان کارلو آنچلوتی برای باز کردن دروازه این تیم به نتیجه نرسد. 
در نهایت این لوکاس واسکز بود که موفق شد در دقایق پایانی قفل دروازه این تیم را بشکند و پس از آن نیز داوید آلابا تنها لحظاتی پس از ورودش به میدان روی یک ضربه آزاد تماشایی گل پیروزی‌بخش رئال را به ثمر رساند. 

1735407
والورده پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« به نظر می‌رسد که آلابا فقط برای این گل به زمین آمد. من بسیار برای او خوشحال هستم چون او از زمانی که به رئال مادرید ملحق شده همیشه در نقش یک رهبر برای ما بوده است.»
او درباره فرصت‌های رئال برای گلزنی در این دیدار اظهار داشت:« ما موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کردیم. درست است که نتوانستیم از بسیاری از این فرصت‌ها استفاده و دروازه حریف را باز کنیم اما می‌دانستیم که بالاخره وقتی زمانش برسد به گل می‌رسیم و این اتفاق هم رخ داد.»
این بازیکن درباره شرایط رئال برای فصل جدید اضافه کرد:« این که توانستیم فصل را با پیروزی شروع کنیم بسیار مهم بود. بازی برابر این حریف برای ما دشوار بود و انرژی زیادی از ما گرفت اما ما صبور بودیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.»

دیدگاه‌ها