کد خبر : 1838437 | 24 مرداد 1401 ساعت 14:19 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

لوکاس واسکز:

تصمیم آنچلوتی درست بود؛ این بهترین راه موفقیت است

لوکاس واسکز معتقد است استفاده از سیستم چرخشی از همین هفته اول لالیگا، تصمیم درستی از سوی کارلو آنچلوتی بود.

تصمیم آنچلوتی درست بود؛ این بهترین راه موفقیت است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ادامه بازی‌های هفته نخست لالیگای اسپانیا، رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها، میهمان تیم تازه صعود کرده آلمریا بود و میزبانش را با نتیجه 1-2 شکست داد. این نتیجه در حالی برای رئال به ثبت رسید که آنها در همان دقیقه ششم بازی از حریف گل خوردند. این گل را رمضانی برای آلمریا به ثمر رساند.

1735487

رئالی‌ها نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم با گلزنی لوکاس واسکز در دقیقه 61 و داوید آلابا در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداندند و هر سه امتیاز اولین بازی‌شان در فصل جدید را از آن خود کردند. با این نتیجه رئال مادرید به 4 تیم دیگری که فصل را با پیروزی آغاز کرده بودند ملحق شد و در رده دوم قرار گرفت.

1735488

لوکاس واسکز که اولین گل رئال در این فصل لالیگا را به ثمر رساند، در پایان بازی گفت:« این اولین بازی لالیگا بود و بازی در زمین تیم تازه صعود کرده هرگز ساده نیست. می دانستیم که کار دشواری خواهیم داشت و همینطور هم شد. بین دو نیمه کارلو آنچلوتی از ما خواست تا صبور باشیم و بدون نگرانی به حفظ توپ و خلق موقعیت فکر کنیم. می دانستیم که بالاخره به گل خواهیم رسید. آنقدر حمله کردیم تا پیروز شدیم.»

لوکاس ادامه داد:« سیستم چرخشی؟ معتقدم تصمیم درستی از سوی مربی بود. آنچلوتی گفته بود که فصل جاری به همه میدان خواهد داد و بازیکنان بیشتر استراحت خواهند کرد. در سال جام جهانی هستیم و فصلی طولانی در پیش است. معتقدم برای رسیدن به موفقیت، این بهترین روش ممکن است. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.»

گلزنی برای رئال:« برایم مهم نیست در چه پستی بازی کنم. نیاز باشد در حملات شرکت می کنم و هدفم چیزی جز کمک به تیم نیست. خوشحالم که در رسیدن به این پیروزی، بازیکن موثری بودم.»

دیدگاه‌ها