کد خبر : 1838457 | 24 مرداد 1401 ساعت 16:20 | 30.1K بازدید | 10 دیدگاه

در بارسا می‌مانم

تماس اوبامیانگ با توخل؛ خبر بد به مربی چلسی رسید

پی‌یر امریک اوبامیانگ در تماس با توماس توخل، سرمربی چلسی، به او اطلاع داده است که در بارسلونا خواهد ماند.

تماس اوبامیانگ با توخل؛ خبر بد به مربی چلسی رسید

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. مهاجم گابنی با انتقالی آزاد به این تیم ملحق شد؛ درخشش اوبامیانگ در نیم فصل دوم سال گذشته کمک قابل توجهی به بارسلونا برای رسیدن به مقام دوم لالیگا کرد. در واقع اگرچه اوبامیانگ کمتر از 6 ماه در رختکن تیم حضور داشت، اما او فصل 2021–2022 را به‌عنوان بهترین گلزن بارسلونا به پایان رساند. با پیوستن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به جمع بازیکنان بارسا، به نظر دیگر این ستاره آفریقایی انتخاب اول ژاوی برای خط حمله نیست و او احتمالا بسیاری از مسابقات فصل پیش رو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. 

1735518

شنبه شب همین اتفاق رخ داد و اوبامیانگ در بازی برابر رایو وایه‌کانو تنها از دقیقه 82 بود که وارد زمین شد و چند دقیقه پس از ورود، یک بخت مسلم گلزنی را نیز از دست داد. ستاره گابنی که زمستان برای پیوستن به بارسا بسیار تلاش کرد و در ثانیه های پایانی نقل و انتقالات توانست با فسخ قراردادش از آرسنال جدا شود، حالا در مسیر جدایی از بارسا قرار دارد.

1735517

درحالی که روز گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کردند، بارسلونا روی اوبامیانگ 25 میلیون یورو قیمت گذاشته و مشکلی با فروش او ندارد، امروز نشریه میرر گزارش داد که ستاره گابنی در تماس با توماس توخل، سرمربی چلسی، به وی اطلاع داده است که در بارسلونا خواهد ماند. در واقع اصرار ژاوی باعث شده تا اوبامیانگ از جدایی منصرف شود. سرمربی بارسا به مدیران باشگاه گفته است که از بین ممفیس دیپای و اوبامیانگ، فقط یک نفر باید جدا شود که به نظر ستاره هلندی بازیکن جدا شده خواهد بود. این خبر بدی برای توماس توخل است که روی اوبامیانگ به عنوان مهاجم ثابت خود و جانشین روملو لوکاکو حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دیدگاه‌ها