کد خبر : 1838466 | 24 مرداد 1401 ساعت 17:05 | 25.4K بازدید | 25 دیدگاه

با وجود شکست در سیرجان؛

تبریک باشگاه تراکتور به امیر قلعه‌نویی (عکس)

باشگاه تراکتور به امیر قلعه‌نویی بابت گذر از امتیاز هزار در دوران مربیگری تبریک گفت. جالب اینکه این موفقیت امیر با پیروزی مقابل تراکتور ثبت شد.

تبریک باشگاه تراکتور به امیر قلعه‌نویی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه باشگاه تراکتور این موفقیت بزرگ امیر قلعه‌نویی را تبریک بگوید، باشگاه نساجی هم بلافاصله پس از پیروزی آبی‌پوشان سیرجانی مقابل تراکتور به امیر قلعه‌نویی بابت گذر از امتیاز هزار در دوران مربیگری تبریک گفته بود.
حالا هم باشگاه تراکتور که در دو نوبت امیر قلعه‌نویی را به‌عنوان سرمربی در اختیار داشته و موفق به کسی دو عنوان نایب قهرمانی با این مربی باتجربه شده، ثبت رکورد تاریخی امیرقلعه‌نویی را با طراحی پوستری با عکسی از دوران حضورش در تراکتور و تشکر از این مربی تبریک گفته است. 
همچنین باید به این نکته اشاره کرد که باشگاه تراکتور با به‌دست آوردن 155 امتیاز در دوران حضور امیر قلعه‌نویی، از جمله باشگاه‌هایی به شمار می‌رود که در کنار استقلال، سپاهان و گل‌گهر بیشترین امتیاز تاریخ‌شان را با حضور این مربی ثبت کرده‌اند.

1735537

گفتنی است؛ امیر قلعه‌نویی در سپاهان با کسب 236 امتیاز و در استقلال با کسب 402 امتیاز بیشترین امتیازات تاریخ این دو باشگاه را نیز به نام خودش زده است. او در استقلال موفق به کسب سه عنوان قهرمانی لیگ و دو عنوان قهرمانی جام حذفی شده است. قلعه‌نویی همچنین در سپاهان هم موفق به کسب دو جام قهرمانی در لیگ برتر شده است. با این حال هنوز دو باشگاه استقلال و سپاهان واکنشی به موفقیت امیر قلعه‌نویی که بخش اعظمی از آن، در این دو باشگاه بوده است؛ نشان نداده‌اند!

دیدگاه‌ها