کد خبر : 1838468 | 24 مرداد 1401 ساعت 17:20 | 26.7K بازدید | 9 دیدگاه

رابی فاولر:

رئال باعث انتقال هالند به سیتی و داروین به لیورپول شد

رابی فاولر، مهاجم اسبق لیورپول شکست منچسترسیتی و لیورپول از رئال در لیگ قهرمانان را دلیل انتقال ارلینگ هالند و داروین نونیز به این دو باشگاه قدرتمند انگلیسی می‌داند.

رئال باعث انتقال هالند به سیتی و داروین به لیورپول شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و لیورپول، دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر، تابستان امسال دو مهاجم جدید و گران‌قیمت جذب کردند. ارلینگ هالند از دورتموند راهی سیتی شد و لیورپول نیز داروین نونیز را از بنفیکا با 75 میلیون یورو جذب کرد.

سیتی فصل قبل قهرمان لیگ برتر انگلیس شد ولی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان از رئال شکست خورد و به فینال نرسید. لیورپول هم علی‌رغم قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال انگلیس، نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود و دوم شد. قرمزها در فینال لیگ قهرمانان نیز بازی را به رئال باختند.

1735536

رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول معتقد است که ناکامی سیتی و لیورپول برابر رئال در لیگ قهرمانان باعث شد تا آنها دو مهاجم بزرگ و سطح اول جهانی را جذب کنند.

فاولر گفت:« سیتی با پپ گواردیولا سه بار در یک‌چهارم نهایی، یک بار در نیمه نهایی و یک بار نیز در فینال لیگ قهرمانان ناکام مانده و هرگز نتوانسته قهرمان شود. آنها همیشه در گام آخر کم می‌آورند و با وجود کسب موفقیت در رقابت‌های داخلی، هنوز نتوانسته‌اند در لیگ قهرمانان موفق شوند. فصل قبل تنها چند دقیقه تا رسیدن به فینال فاصله داشتند ولی رئال ورق را برگرداند. در هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال، سیتی فرصت‌های زیادی را از دست داد و در نهایت مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند تا مهاجمی بزرگ مثل ارلینگ هالند را جذب کنند. اگر هالند فصل جاری بتواند برابر تیم‌هایی مثل رئال سرنوشت‌ساز کار کند، قطعا هزینه بالا برای جذب او ارزشش را داشته است.»

1732598

فاولر ادامه داد:« لیورپول فصل قبل در سه فینال بازی کرد و در هیچ‌کدام موفق به گلزنی نشد. چلسی را در دو فینال جام حذفی و جام اتحادیه با ضربات پنالتی برد و در فینال لیگ قهرمانان به رئال باخت. نه محمد صلاح و نه سادیو مانه نتوانستند در فینال تاثیرگذار باشند. برابر رئال آن همه موقعیت خراب کردند و رئال تنها با سه دقیقه بازی خوب توانست قهرمان شود. لیورپول برای موفقیت و گلزنی در چنین بازی‌هایی نیاز به مهاجمی چون داروین نونیز دارد و به همین خاطر نیز او جذب شده است.»

دیدگاه‌ها