کد خبر : 1838531 | 24 مرداد 1401 ساعت 22:49 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

قانون فوتبال علیه چلسی؛ کشیدن مو جریمه ندارد!

کریستین رومرو، بازیکن تاتنهام به دلیل کشیدن موی مارک کوکوریا، ستاره چلسی، در دیدار دیشب دو تیم با مجازات انضباطی مواجه نخواهد شد.

قانون فوتبال علیه چلسی؛ کشیدن مو جریمه ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پرتنش چلسی و تاتنهام که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید درگیری کریستین رومرو از تاتنهام با مارک کوکوریا، ستاره چلسی، یکی از بحث‌برانگیزترین اتفاقات بازی بود. رومرو در این صحنه موی کوکوریا را کشید تا چلسی و به خصوص توماس توخل، سرمربی این تیم را خشمگین کند.

1735647

اما بر خلاف انتظار چلسی و هوادارانش، بازیکن تاتنهام به دلیل انجام این حرکت با مجازات انضباطی مواجه نخواهد شد چرا که در قوانین رسمی فوتبال برای این حرکت جریمه‌ای پیش‌بینی نشده است.

در آخرین ثانیه‌های دیدار دیشب دو تیم تصاویر تلویزیونی به‌طور واضح نشان داد که در جریان درگیری رومرو و کوکوریا در محوطه جریمه چلسی چه اتفاقی افتاده است. با اینکه بعد از زمین خوردن کوکوریا این صحنه توسط VAR بررسی شد ولی بر خلاف خواست چلسی و توخل، حرکت رومرو خطا تشخیص داده نشد. داور مسابقه بازی را ادامه داد تا یک کرنر نصیب تاتنهام شود. کرنری که پس از ارسال توسط هری کین به گل دوم و تساوی‌بخش تاتنهام تبدیل شد.

1735648

توماس توخل در پایان بازی از تصمیم داور در این صحنه بسیار عصبانی بود و در کنفرانس خبری خود گفت:" از کِی بازیکن‌ها می‌توانند در یک مسابقه فوتبال موی حریف را بکشند؟ با اینکه صحنه را بررسی کردند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. واقعا مسخره است".

1735649

دیدگاه‌ها