کد خبر : 1838607 | 25 مرداد 1401 ساعت 12:49 | 39K بازدید | 6 دیدگاه

دلخوری بارسا و مدافع فرانسوی؛ او تست نمی‌دهد!

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.

دلخوری بارسا و مدافع فرانسوی؛ او تست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، اومتیتی در چند فصل اخیر روزهای خوبی را در بارسا سپری نکرده و بارها با مصدومیت‌های متعدد روبرو شده است. 
ژاوی پس از پایان فصل گذشته به این بازیکن و همچنین به مدیران بارسا اعلام کرد که دیگر نیازی به او ندارد تا این مدافع فرانسوی در فهرست مازاد این باشگاه قرار بگیرد. 
روزنامه اسپورت مدعی شده است که باشگاه‌های بسیاری مشتاق جذب او هستند و شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما مشکل عجیبی در این بین به وجود آمده که مانع انتقال اومتیتی به باشگاهی دیگر و جدایی او از بارسا شده است. 
عملکرد ضعیف و مصدومیت‌های متعدد این بازیکن در چند فصل اخیر باعث شده که هر باشگاهی که پیشنهاد جذب او را ارائه کرده است، از این بازیکن بخواهد که برای مشخص شدن شرایط و وضعیت سلامتی‌اش و همچنین سرعت بازی‌اش تست‌های خاصی را انجام دهد.

1640442


این در حالی است که اومتیتی و مدیران بارسا به هیچ وجه حاضر به پذیرش این درخواست نیستند و آن را نوعی بی‌احترامی به این بازیکن و توانایی‌های او می‌دانند. 
گفته می‌شود که این مدافع فرانسوی به صورت کامل از بند مصدومیت رها شده و به صورت جدی به دنبال جدایی از بارسا حتی به صورت قرضی است تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد اما در فاصله 15 روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات هنوز با هیچ باشگاهی برای فصل آینده به توافق نرسیده است.

دیدگاه‌ها