کد خبر : 1838808 | 26 مرداد 1401 ساعت 15:34 | 47.3K بازدید | 29 دیدگاه

ادعای مارکا

منچستریونایتد به ستاره رئال: دو برابر دستمزد می‌دهیم

منچستریونایتد حاضر است برای جذب کاسیمیرو، شصت میلیون یورو هزینه کند و دستمزد بسیار خوبی نیز به او خواهد داد.

منچستریونایتد به ستاره رئال: دو برابر دستمزد می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر انگلیس و قرار گرفتن در رتبه آخر جدول، به دنبال تقویت خود در خط حمله و نیز خط میانی است و تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است.

1734034

روز گذشته نشریه مارکا خبر از تمایل یونایتد به جذب کاسیمیرو داد. هافبک برزیلی سی ساله رئال مادرید، جایگاهی ثابت در ترکیب رئال دارد و برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، یک بازیکن تعیین کننده است. مارکا در این رابطه نوشت که هرچند یونایتد بیشتر روی تقویت خط حمله خود تمرکز کرده ولی پس از ناکامی در جذب فرانکی دی یونگ و اصرار اریک تن هاخ به جذب هافبک، قصد دارد پیشنهادی رسمی به رئال برای کاسیمیرو ارائه دهد.

1709741

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که پیشنهاد منچستریونایتد به رئال برای کاسیمیرو 60 میلیون یورو است و دستمزدی که به ستاره برزیلی پیشنهاد شده، بهترین دستمزد ممکن است. تماس های اولیه باشگاه منچستریونایتد با کاسیمیرو برقرار شده و به او گفته اند که دو برابر رئال دستمزد خواهند داد. دستمزد فعلی کاسیمیرو 6 میلیون یورو خالص است. مارکا نوشته است که اگر کاسیمیرو درخواست جدایی بدهد، مدیران رئال با او مخالفت نخواهند کرد چرا که تابستان امسال اورلین شوامنی را با 80 میلیون یورو خریده اند و بازیکنانی مثل ادواردو کاماوینگا و فده والورده هم می توانند در پست او بازی کنند.

دیدگاه‌ها