کد خبر : 1838830 | 26 مرداد 1401 ساعت 17:32 | 12.5K بازدید | 7 دیدگاه

چرا رضایی از لیست مس رفسنجان خارج شد؟

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره دلیل کنار گذاشتن مهرداد رضایی از لیست این تیم در آستانه دیدار حساس فردا مقابل گل‌گهر سیرجان ارائه کرد.

چرا رضایی از لیست مس رفسنجان خارج شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کنار گذاشتن مهرداد رضایی از فهرست 18 نفره مس رفسنجان یک روز پیش از مصاف این تیم برابر گل‌گهر از اتفاقات غیرمنتظره اردوی شاگردان محمد ربیعی بود.
به همین دلیل تماسی با علی حیدررضایی سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان داشتیم و درباره دلیل این تصمیم پرسیدیم که او در واکنش به  این سوال اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: باشگاه ما رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با بازیکنانش دارد. سرمربی تیم ما هم یکی از مربیان جوان و کاربلد فوتبال ایران است که رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با بازیکنانش دارد. تیم ما یکی از تیم‌های بدون حاشیه لیگ است و اگر گاهی اختلاف نظری هم بوده، درون تیم حل شده است. همانطور که می‌دانید تیم فوتبال مثل یک خانواده است و در هر خانواده هم ممکن است مشکلاتی رخ بدهد. طبیعی هم هست که اجازه ندهیم این مشکلات به بیرون از خانواده درز کند و همیشه تا حد امکان تلاش کرده‌ایم مشکلات را درون خانواده خودمان حل کنیم و در این چند سال این موضوع را نشان داده‌ایم اما درباره آقای رضایی طی چند سال اخیر این چندمین مرتبه است که مشکل ایجاد می‌شود و پرونده‌های متعددی در کمیته انضباطی باشگاه دارد؛ به همین دلیل باشگاه تصمیم گرفت موضوع را رسانه‌ای کند.

او سپس درباره کنار گذاشتن مهرداد رضایی بیان کرد: آقای رضایی از نظر فنی بازیکن خوبی است اما این اولین باری نیست که توسط ایشان در تیم بی انضباطی رخ می‌دهد. به همین دلیل به دلیل تعدد در موارد انضباطی طی سه، چهار سال اخیر و همین‌طور رفتار اخلاقی و انضباطی ناشایستی که امروز در جلسه کمیته انضباطی داشت، تصمیم گرفتیم هم این موضوع را رسانه‌ای کنیم و هم از سرمربی تیم درخواست کردیم که تا اطلاع ثانوی ایشان از حضور در تمرینات گروهی تیم منع شود.

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: آقای ربیعی از آن دسته مربیانی هستند که نظم و انضباط سرلوحه کارشان است و در چنین مسائلی با احدی شوخی ندارند. به همین دلیل با توجه به حواشی مکرری که رخ داد ایشان هم حق شرکت در تمرینات گروهی را به مهرداد رضایی ندادند و ایشان باید تمرینات خود را به‌صورت انفرادی انجام بدهند. آقای رضایی تعدد موارد انضباطی زیادی داشته و چندین مورد هم بوده که با مهربانی مدیریت باشگاه اصلا به کمیته انضباطی نرسید و بخشیده شده است.

بخش بعدی صحبت‌های علی حیدررضایی درباره آینده مهرداد رضایی بود و در این‌باره توضیح داد: ایشان فعلا حق حضور در تمرینات تیمی را ندارند تا جلسه بعدی کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شود و درباره ایشان تصمیم گرفته شود. حالا باید دوباره صحبت کنیم. ایشان دو سه بار هم تعهد داده است و براساس همین تعهدات مکتوب که در قرارداد هم آورده شده، باشگاه می‌تواند جرایم سنگینی از جمله فسخ یک‌طرفه برای آقای رضایی در نظر بگیرد اما فعلا به محرومیت از حضور در تمرینات بسنده شده و در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم نهایی درباره‌شان اعلام می‌‎شود.

دیدگاه‌ها