کد خبر : 1838836 | 26 مرداد 1401 ساعت 17:50 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

از انتخاب فصل قبل پشیمانم

رستمی: می‌خواهم اتفاقات فصل قبل را جبران کنم

بازیکن جدید مس کرمان می‌گوید در ذوب آهن چندان به‌کار گرفته نشد و از انتخاب فصل قبلش پشیمان است.

رستمی: می‌خواهم اتفاقات فصل قبل را جبران کنم

به گزارش "ورزش سه"، عارف رستمی که توانسته بود با درخشش در لیگ آزادگان با پیراهن خیبر و کسب عنوان آقای گلی اسمی برای خودش دست و پا کند، فصل خوبی را در ذوب آهن سپری نکرد و پس از جدایی از جمع گاندوها، راهی کرمان شد تا پیراهن مس را بر تن کند.

رستمی درخصوص انتخاب مس گفت: چند پیشنهاد به دستم رسید اما پس از صحبت‌هایی که با آقای حسین‌خانی داشتم، تصمیم شد در پستی که مدنظرم بود بازی کنم. پست من وینگر چپ است و برای حضور در پست مهاجم پیشنهادهایی داشتم اما پست اصلی من چیز دیگری است و سال قبل نیز سر همین موضوع ضربه خوردم.

او درباره اینکه پست اصلی او چیست، پاسخ داد: من صرفا یک مهاجم نوک نیستم. زمانی‌که در خیبر خرم آباد بودم و مقابل مس کرمان بازی کردم، آقای حسین‌خانی بازی من را دیده بودند و گفتند می‌خواهند در پست وینگر چپ از من استفاده کنند که من نیز با این پیشنهاد موافقت کردم و به مس آمدم.

رستمی درباره عملکردش در ذوب آهن اضافه کرد: نسبت به بازیکنان تیم‌مان، دومین گلزن برتر بودم. نفر اول سعید باقرپسند بود. او در اکثر بازی‌ها فیکس بازی کرد در حالی‌که مدت زمان حضور من در زمین خیلی پایین‌تر بود. من سه گل زدم که همه آنها سه امتیازی بودند. یک پاس گل هم برابر نفت مسجدسلیمان دادم که ما یک بر صفر عقب بودیم و به زمین که آمدم، این اتفاق افتاد. با مدت زمانِ کم حضورم در زمین، امتیازات زیادی برای ذوب آهن جمع کردم.

وی درباره اینکه انتظار می‌رفت درخشش در لیگ آزادگان و آقای گلی را در لیگ برتر نیز تکرار کند، گفت: فصل قبل زمانی که به ذوب آهن رفتم، در بازی اولم فقط هشت دقیقه در زمین بودم که اولین گل لیگ برتری خودم را با یک گل سه امتیازی به ثمر رساندم. دو هفته بعدش نیز بازیکن تعویضی بودم و موفق به گلزنی شدم.

رستمی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: در اینجا تمام تمرکزم را گذاشته‌ام که بتوانم فصل قبل را، در کرمان جبران کنم. سال قبل اهداف بزرگی داشتم ولی اشتباه کردم که ذوب آهن را انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم در لیگ امسال جبران کنم.

او درباره غیبت در هفته اول توضیح داد: من چون به ایفمارک نرفته بودم، نتوانستم در هفته قبل به میدان بروم و کارت بازی من صادر نشده بود. ولی برای هفته دوم در دسترس هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم و اولین پیروزی را در کرمان به‌دست بیاوریم.

بازیکن مس در پایان گفت: بازی هفته اول در شرایط سخت خوزستان برگزار شد. بچه‌ها تعریف کردند که شرایط آب و هوایی خیلی سخت بوده است. زمانی‌که گل سوم را خوردیم، برق ورزشگاه قطع شده بود و شرایط خوبی نبود. ولی در کل تیم یکدست و یک شکلی داریم. کادرفنی نیز خیلی انگیزه دارند. از لحاظ سنی نیز آقای حسین‌خانی، جوان هستند و در تمرینات شور و نشاط دارند و بازیکنان را تشویق می‌کنند. امیدوارم از بازی بعد روی غلتک بیفتیم و روند خوبمان را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها