کد خبر : 1838859 | 26 مرداد 1401 ساعت 19:17 | 15.4K بازدید | 15 دیدگاه

برای بازی فردا ناامید نیستیم

زارع: حق ملوان نبود بازی‌اش بی تماشاگر باشد

سرمربی ملوان گفت حق هواداران بود که بیایند و ما را حمایت کنند، ولی واقعاً متأسفم این شرایط فراهم نشد.

زارع: حق ملوان نبود بازی‌اش بی تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان فردا در استادیوم مرحوم سیروس قایقران بندرانزلی به مصاف هم می‌روند. انزلی‌چی‌ها پس از چند فصل غیبت، امسال به رقابت‌های لیگ برتر بازگشتند و این هفته بدون حضور هواداران خودی باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی بروند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که حتی تا روز گذشته برگزاری بازی در شهر انزلی قطعی نبود اما در نهایت ورزشگاه سن‌سیروس برای میزبانی از این دیدار مورد تأیید قرار گرفت. در همین خصوص، مازیار زارع، سرمربی ملوانی‌ها در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و گفت: بعد از مدت‌ها برگشتیم و در انزلی قرار است بازی کنیم.

سرمربی جوان انزلی‌چی‌ها با اشاره به غیبت هواداران ملوان در این مسابقه اظهار داشت: در استادیومی که واقعاً جای هواداران‌مان با این همه سختی که کشیدیم، خالی است. حق‌شان بود که بیایند و ما را حمایت کنند، ولی واقعاً متأسفم این شرایط فراهم نشد. البته به نظرم زحمات زیادی از سوی برخی ارگان‌ها کشیده شد تا این استادیوم به بازی با استقلال برسد.

او با اشاره به دشواری‌های دیدار برابر تیم ساپینتو اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. ما و استقلال از نظر مالی و نفری اختلاف بسیار زیادی در فوتبال‌مان افتاده است. یادم هست زمانی که ما بازی می‌کردیم اینقدر اختلاف نبود. بودجه‌های بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته می‌شود و بودجه ما بسیار بسیار اندک است. شاید اگر اعلام کنیم، بودجه ما به اندازه قرارداد یک نفر باشد.

زارع مدعی شد که تیم او دارای انگیزه‌های بالایی است و اضافه کرد: مطمئناً از نظر انگیزه و نفری اصلاً ناامید نیستیم و خیلی حرف‌ها برای گفتن در زمین داریم. فکر می‌کنم باید نگاه متفاوتی به تیم‌هایی که بودجه بالایی ندارند، شود. الان دو ماه است که یک مرد پشت تیم است و اگر نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. همچنان منتظر اتفاقات خوبی برای ملوان هستیم.

ویدئو: 257692

او با تأکید مجدد روی موضوع غیبت تماشاگران ملوانی در بازی فردا گفت: باز هم تکرار می‌کنم جای هواداران خیلی خالی است. افسوس این را می‌خوریم که همه بازی‌های ایران با تماشاگر است و فقط این بازی بدون تماشاگر خواهد بود. این حق مردم ما نبود و نباید این اتفاق می‌افتاد. در هر صورت با روحیه بالا می‌رویم و می‌دانیم فردا یک نبرد بسیار بسیار سخت در انزلی داریم.

البته ملوان فردا با چند بازیکن غایب به مصاف استقلال می‌رود. زارع با بیان این موضوع گفت: اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبحان پسندیده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بقیه بچه‌ها حضور دارند.

زارع همچنین درخصوص جذب بازیکن جدید برای تقویت خط حمله ملوان گفت: فکر می‌کنم شب و روز دنبال این موضوع هستیم، ولی متأسفانه فوتبال ایران با مشکل مهاجم مواجه است. یک مقدار کار سخت است و باید دنبال بازیکن خارجی یا داخلی برویم که به دردمان بخورد. شب و روز دنبال این موضوع هستیم و واقعاً نیاز داریم یک یا دو مهاجم به تیم‌مان اضافه شود.

دیدگاه‌ها