کد خبر : 1838870 | 26 مرداد 1401 ساعت 20:49 | 36.2K بازدید | 11 دیدگاه

کارگزار پرسپولیس: قرارداد سه ساله داریم

کارگزار باشگاه پرسپولیس هرگونه فسخ قرارداد با سرخ‌پوشان را تکذیب کرد.

کارگزار پرسپولیس: قرارداد سه ساله داریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که باشگاه پرسپولیس هفته اول لیگ برتر را بدون اسپانسر سپری کرد، همه منتظر روشن شدن شرایط برای هفته دوم هستند و هواداران این تیم نگرانی زیادی از این بابت دارند.

نماینده کارگزار سرخ‌پوشان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فعالیت ما ۵۰ روز پیش به دلیل نامه آقای درویش متوقف شد و او از ما خواست که هیچ کاری نکنیم.

وی در مورد آینده پروژه گفت: ما قرارداد را فسخ نکردیم و فصل گذشته نیز به تعهدات خود عمل کردیم و برای دو سال باقی مانده قرارداد نیز کاملا آماده همکاری هستیم.

او در دفاع از عملکرد این شرکت توضیح داد: ما فصل گذشته در بدو ورود ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه تزریق کردیم و با اینکه از وسط فصل رسیدیم و فضاهای تبلیغاتی هم در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته بود اما سعی کردیم بیشترین درآمد را به باشگاه پرسپولیس بدهیم و تا پیش از نامه آقای درویش، ۸۳٪ مطالبات بازیکنان، پاداش آنها و مطالبات قبلی نظیر بیرانوند را تأمین کردیم.

نماینده ایده پویان ماژ اظهار داشت: ما فصل گذشته فعالیت کردیم و زیرساخت ساختیم که در دو سال باقی‌مانده قرارداد بهره‌برداری کنیم. درآمد فصل گذشته هم باوجود اضافه شدن از وسط نیم فصل، بسیار خوب بود و امسال بهتر هم می‌شد. اما همه چیز دست باشگاه پرسپولیس است که در مورد آینده تصمیم گیری کند؛ ما به قرارداد سه ساله متعهدیم.

دیدگاه‌ها