کد خبر : 1838885 | 26 مرداد 1401 ساعت 22:22 | 64.1K بازدید | 21 دیدگاه

واکنش خواهر رونالدو به پست عجیب مجری جنجالی

خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود؛ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.

واکنش خواهر رونالدو به پست عجیب مجری جنجالی

به گزارش "ورزش سه"،  کریستیانو رونالدو این روزها با انتقادهای زیادی مواجه است. منتقدین معتقدند ستاره پرتغالی درست در روزهایی که شیاطین سرخ با شرایط سخت و بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کنند به ترک باشگاه اصرار دارد و این رفتار از ستاره‌‌ای در حد و اندازه او دور از انتظار است. حتی برخی منتقدین یکی از علت‌های شرایط بد یونایتد را شایعاتی می‌دانند که امسال تابستان بعد از تلاش کریستیانو برای جدایی آغاز شد.

1736144

این اتهام‌زنی‌ها اما شاید برای باشگاهی با شرایط منچستریونایتد طبیعی باشد. وقتی شرایط تا این حد نامساعد می‌شود یکی از واکنش‌های طبیعی گرفتن انگشت اتهام به سوی هر کسی است که در تیم و باشگاه حضور دارد. اما خواهر کریستیانو رونالدو از اتهام‌هایی که از برادرش می‌شود؛ عصبانی است.

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، پستی متعلق به پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و دوست صمیمی برادرش را در اینستاگرام خود منتشر کرد. پستی که در آن انتقادهایی تند به باشگاه یونایتد وارد شده بود. اما خواهر رونالدو کمی بعد تغییر نظر داد و پست جنجالی را حذف کرد.

1736149

پیرس مورگان در توییتی نوشته بود:" اینکه همه رسانه‌ها مقصر شرایط افتضاح یونایتد را کریستیانو می‌داننند خجالت‌آور است. اگر 18 گل او در فصل گذشته لیگ برتر نبود آنها سقوط می‌کردند. اگر هم امسال رونالدو یونایتد را ترک کند امسال سقوط می‌کنند. این باشگاه از فرق سر تا نوک پا پوسیده است".

1736146

خواهر کریستیانو این توییت جنجالی پیرس مورگان را در اینستاگرام خود منتشر کرد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت آن را حذف کند. شاید رونالدو راضی نبوده که خواهرش پستی تا این حد انتقادی نسبت به باشگاه فعلی او را در اینستاگرامش داشته باشد.

دیدگاه‌ها