کد خبر : 1838897 | 27 مرداد 1401 ساعت 00:09 | 73.1K بازدید | 27 دیدگاه

اولین متقاضی خرید یونایتد؛ ثروتمندترین مرد انگلیس

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند سِر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، قصد خرید باشگاه منچستریونایتد را دارد و با مالکین فعلی مذاکراتی انجام داده است.

اولین متقاضی خرید یونایتد؛ ثروتمندترین مرد انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، امروز مشخص شد که خانواده گلیزر، مالکین آمریکایی منچستریونایتد، در مواجهه با موج انتقادها از عملکرد شیاطین سرخ تصمیم گرفته‌اند بخشی از سهام باشگاه را به فروش برسانند. حالا از انگلیس خبر می‌رسد که سِر جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، از علاقه‌مندان به خرید این باشگاه است و مذاکراتی با گلیزرها انجام داده است. ارزش کل باشگاه منچستریونایتد چیزی در حدود 5 میلیارد دلار ارزیابی می‌شود.

1736169
سِر جیم رتکلیف

جیم رتکلیف ثروتی بالغ بر 15 میلیارد دلار دارد و به گزارش روزنامه تایمز مایل است باشگاه یونایتد را به‌صورت یکجا خریداری کند. البته در گزارش این روزنامه اشاره شده که گلیزرها تمایلی برای فروش کلی باشگاه ندارند.

این ثروتمند انگلیسی در مذاکرات اولیه با خانواده گلیزر به آنها اطلاع داده که در قدم اول حاضر است برای نوسازی ورزشگاه اولدترافورد هزینه‌ها را پرداخت کند.

1736170
برادران گلیزر

یکی از سخنگویان جیم رتکلیف به این روزنامه گفت:" اگر باشگاه فروشی باشد جیم صد در صد خریدار است. ما حاضریم درباره مالکیت و شراکت بلندمدت در منچستریونایتد مذاکره کنیم. جیم به دنبال کسب سود در کوتاه‌مدت نیست چون از اهمیت این باشگاه برای شهر منچستر خبر دارد. همه شواهد نشان می‌دهد شرایط برای تغییر و تحول اساسی در یونایتد مهیا است".

دیدگاه‌ها