کد خبر : 1838902 | 27 مرداد 1401 ساعت 02:12 | 24.2K بازدید | 1 دیدگاه

علیپور به ورزشگاه محبوب جهانبخش می‌رود

ژیل ویسنته امشب با حضور مهاجم ایرانی خود مقابل آلکمار قرار می‌گیرد.

علیپور به ورزشگاه محبوب جهانبخش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال که در فصل جدید علی علیپور را در اختیار دارد، پس از برتری مقابل ریگای لتونی در مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا، در دور پایانی این رقابت‌ها باید به مصاف آلکمار هلند برود و در مسابقه رفت مهمان این تیم خواهد بود.

علی علیپور که در چهار مسابقه رسمی اخیر ژیل ویسنته به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته و هنوز حضور ثابت در ترکیب تیمش را تجربه نکرده، در دیدار اروپایی مقابل آلکمار هلند نیز این شانس را دارد تا به‌عنوان یار ثابت یا جانشین به زمین برود و دوباره فرصت درخشش در ترکیب تیمش را پیدا کند.

علیپور که در دو مسابقه و حضور تعویضی خود در لیگ برتر پرتغال یک گل برای ژیل ویسنته به ثمر رسانده، در دو دیدار رفت و برگشت مرحله سوم لیگ کنفرانس اروپا برابر ریگای لتونی هم به میدان رفته ولی زمان زیادی برای درخشش و گلزنی نداشته و امیدوار است امشب برابر آلکمار به این مهم برسد.

آلکمار که پنج فصل قبل علیرضا جهانبخش را در اختیار داشت و همراه با او سهمیه اروپایی گرفت و همچنین این بازیکن ایرانی را پس از آقای گلی و کسب عنوان بهترین بازیکن در لیگ اردیویسه، به برایتون انگلیس فروخت، حالا در شرایطی در آفاس استادیوم میزبان ژیل ویسنته خواهد بود که این تیم پرتغالی از علی علیپور بهره می‌برد.

ژیل ویسنته پرتغال که پس از شروع بازی‌های خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ یک برد و یک تساوی در پلی‌آف لیگ کنفرانس و یک پیروزی و یک شکست در لیگ برتر پرتغال داشته، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب(شنبه) مهمان آلکمار هلند خواهد بود و امیدوار است بدون باخت زمین را ترک کند.

دیدگاه‌ها