کد خبر : 1838916 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:18 | 190.8K بازدید | 48 دیدگاه

در انتظار نمایش ستاره‌های جدید

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان

انتظار می‌رود که در بخش تهاجمی خط حمله استقلال، تغییرات مهمی صورت گیرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در هفته نخست برابر سپاهان، حالا بازیکنان استقلال به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در فصل جدید هستند. شاگردان ساپینتو که در روزهای گذشته تمرینات آماده سازی خود را سپری کرده‌اند، برای کسب سه امتیاز و بازگشت به تهران، حسابی آماده‌اند.

* با وجود دریافت 2 گل برابر سپاهان، اما سیدحسین حسینی همچنان گزینه اول ساپینتو برای حضور در دروازه است. او که دوران سربازی خود را در ملوان سپری کرده، پس از سال‌ها برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد.

* بازگشت مرادمند به خط دفاعی می‌تواند قدرت استقلال در این بخش را افزایش دهد. او از ابتدای اردوی پیش فصل در تمرینات تیمش شرکت کرده و امروز در کنار رافائل سیلوا و عارف غلامی به میدان خواهد رفت.

* با توجه به غیبت زبیر نیک‌نفس در این مسابقه، ساپینتو می‌تواند از میان چشمی و رضاوند، یک نفر را برای حضور در خط میانی انتخاب کند که با توجه به علاقه سرمربی پرتغالی به سبک بازی آرش، احتمالا او در کنار مهدی‌پور زوج مرکز میدان استقلال را تشکیل خواهند داد.

* جعفر سلمانی در دیدار برابر سپاهان در پست غیرتخصصی به میدان رفت و روز خوبی نداشت. او امروز و به مانند فصل قبل در پست وینگ‌بک چپ انجام وظیفه خواهد کرد. در سمت مقابل نیز صالح حردانی مشکلی برای بازی ندارد و پس از غیبت در هفته اول، امروز در سمت راست به میدان می‌رود.

* همه در انتظار اعلام نام وینگرهای استقلال برای این بازی هستند. ساپینتو گزینه‌های متعددی در اختیار دارد و همه در انتظار اعلام تصمیم سرمربی پرتغالی هستند. با این حال، ممکن است او برای سمت راست از کوین یامگا و برای سمت چپ از پیمان بابایی استفاده کند. در صورت صدور ITC محمد محبی، او می‌توانست گزینه حضور در ترکیب ثابت باشد و احتمالا در نیمه دوم شاهد ورود مهدی قایدی به زمین مسابقه باشیم.

* ساپینتو برای خط حمله نیز یک‌بار دیگر به سجاد شهباززاده اعتماد می‌کند. بازیکن باتجربه‌ای که در دیدار قبل کم فروغ بود و امروز در صدد جبران این مسئله است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ملوان:
حسین حسینی – حسین مرادمند – رافائل سیلوا – عارف غلامی – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – صالح حردانی – جعفر سلمانی – کوین یامگا – پیمان بابایی – سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها