کد خبر : 1838936 | 27 مرداد 1401 ساعت 11:33 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

دوازده میلیارد تایید، هجده میلیارد تکذیب

توضیح گرشاسبی درباره قراردادهای نجومی فولاد

با اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد مبلغ قرارداد احسان پهلوان با این تیم، ۱۲ میلیارد است.

توضیح گرشاسبی درباره قراردادهای نجومی فولاد

به گزارش ورزش سه، فولاد یکی از تیم هایی است که فصل نقل و انتقالات پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت و ستاره های زیادی را جذب کرد تا همین مسئله باعث ایجاد شایعاتی پیرامون رقم قرارداد بازیکنان این تیم بشود.

حمیدرضا گرشاسبی که شب گذشته میهمان برنامه شب های فوتبالی بود در بخشی از صحبت های خود به این مسائل واکنش نشان داد؛ مدیرعامل فولاد همچنین ضمن اعلام مبلغ قرارداد احسان پهلوان، شایعه قرارداد ۱۸ میلیاردی مجید علیاری را تکذیب کرد.

گرشاسبی در ابتدا با تاکید بر این مسئله که فولاد هم رقم های قرارداد خود را منتشر خواهد کرد، در پاسخ به درخواست مجری برنامه مبنی بر انتشار جزئیات قرارداد ها گفت: من مخالف عدد و ارقامی که شکل گرفته هستم اما حداکثر ۶ تیم مدعی در لیگ برتر داریم و هر کدام از این ۶ تیم حداکثر می‌توانند ۸ قرارداد بالای 10 میلیارد ببندد. ما برای ۵۰ فوتبالیست، سر کل فوتبال را می‌بریم. باشگاه ها باید مدیریت کنند و پاسخگو باشند.

او سپس در واکنش به اینکه احسان پهلوان به خاطر فولاد پیشنهاد ۱۲ میلیاردی پرسپولیس را رد کرده است گفت: من و آقای نکونام تصمیم گرفته بودیم از سرخابی ها، با احتیاط بازیکن بگیریم؛ با پهلوان صحبت کرده بودیم و اعلام کرده بودیم که اولویت با خودت؛ اما دیدیم این بازیکن در حال عقد قرارداد با تیم دیگری است و پس از آن وارد بازار شدیم.

مدیرعامل فولاد سپس درباره رقم قرارداد پهلوان خطاب به مجری برنامه گفت: مبلغ قرارداد همان حدودی است که خودتان گفتید (۱۲ میلیارد).

او در واکنش به شایعه قرارداد ۱۸ میلیاردی مجید علیاری گفت: این خبر کذب محض است.

گرشاسبی در ادامه گفت: اینکه شفافیت صورت بگیرد عالی است اما اینکه عدد و ارقام روی سایت منتشر شود حرفه‌ای نیست. برای مثال یک بازیکن کیفیت بالاتری نسبت به دیگری دارد اما زودتر قرارداد بسته و بازیکن دیگر دیرتر آمده و سخت تر بسته و رقم بالاتری دارد. انتشار این ارقام باعث اختلاف تیمی می‌شود و به همین دلیل همین شکلی که پرسپولیس و استقلال ارقام را منتشر کرده‌اند منطقی است.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در واکنش به اینکه ارقام منتشر شده از سوی پرسپولیس و استقلال واقعی نیست گفت: اگر واقعی نیستند، واقعی اش را منتشر کنند. البته ارقام واقعی پس از پایان نقل و انتقالات مشخص می‌شود؛ در حال حاضر یکی از تیم هایی که الان رقم را اعلام کرده، پس از آن تاریخ چهار بازیکن گرفته است. این عجله و هجمه کار را سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها