کد خبر : 1838980 | 27 مرداد 1401 ساعت 14:20 | 34.9K بازدید | 26 دیدگاه

ژاوی در نقش میانجی

تا ژانویه صبر کنید؛ مسی به بارسا بر می‌گردد

لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا و از نزدیکان به لیونل مسی، ادعا کرد که مسی قصد بازگشت به بارسا را دارد و ژانویه 2023 تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

تا ژانویه صبر کنید؛ مسی به بارسا بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دومین فصل حضور خود در پاری‌سن ژرمن، انگیزه‌های بالایی دارد. پس از خارج ماندن از فهرست نامزدهای اولیه توپ طلا، مسی مشتاق‌تر از همیشه برای درخشش است. در هفته‌های اخیر اخبار زیادی در مورد آینده لیونل مسی و احتمال بازگشت او به بارسلونا در تابستان سال بعد مطرح شده، اما او فعلا روی پی‌اس‌جی تمرکز کرده است و قصد دارد در این فصل بهترین عملکرد خود را به‌نمایش بگذارد.

1733173

اخیرا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در چند مصاحبه گفت که قصد بازگرداندن مسی را دارد و رویای او این است که مسی با پیراهن بارسلونا بازنشسته شود. لاپورتا تاکید کرد که دِین بزرگی به مسی دارد و شکل جدایی او از بارسلونا درست نبود.

لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا، شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو، در این رابطه گفت:« مسی می خواهد به بارسلونا برگردد و این را می دانم، با این حال هنوز چیزی قطعی نیست. اختلافاتی از گذشته بین مسی و لاپورتا وجود دارد که باید برطرف شوند.»

1736269

کاراسکو ادمه داد:« خواسته قلبی مسی بازگشت به بارسلوناست و پس از جام جهانی قطر و در ژانویه 2023 مشخص می شود که تصمیم نهایی او چه خواهد بود. اگر مسی تصمیم به بازگشت بگیرد، ژاوی نقش میانجی را برعهده خواهد گرفت و زمینه برای برگشت مسی را فراهم خواهد کرد. بدون شک پی اس جی هم پیشنهاد تمدید خواهد داد ولی تمایل قلبی مسی خداحافظی از فوتبال با پیراهن بارسلوناست. اگر از من بپرسید، به شما می گویم که مسی فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها