کد خبر : 1839046 | 27 مرداد 1401 ساعت 20:55 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

مقابل فولاد بسیار هوشمندانه کار کردیم

پرکاس: می‌خواهیم بازی به بازی بهتر باشیم

سرمربی صنعت نفت آبادان از متدی خاص برای آنالیز حریفان صحبت می‌کند‌.

پرکاس: می‌خواهیم بازی به بازی بهتر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا پرکاس، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم گفت: هفته دوم را در پیش داریم و میزبان هم هستیم. هفته گذشته هم به نتیجه تساوی رسیدیم و می خواهیم روند پیشرفت و رو به رشد را ادامه بدهیم. برای تیم‌ها خیلی مهم است که در ابتدای فصل حداکثر امتیازات را جمع کنند چون به مرور زمان تیم ها از هم شناخت پیدا خواهند کرد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.
او در مورد غایبانی که در این دیدار دارند ادامه داد: حسن بیت سعید قطعا در این بازی غایب است. فوتبال دوستان در جریان هستند که  برای دست این بازیکن مشکلی پیش آمد. به غیر از حسن بیت سعید بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

سرمربی نفت آبادان در مورد وضعیت بازیکنان خارجی عنوان کرد: یکی از بازیکنان کارهای ویزا کاری اش در حال انجام می شود. به ما اعلام آمادگی کردند و ما منتظر صدور ویزا هستیم. کارهای ایفمارک انجام شده و هر لحظه که صدور ویزا قطعی شود، کارت بازی او صادر خواهد شد. فوروارد ما از کشور تاجیکستان است که قطعاً به این بازی نخواهد رسید. کارهای بازیکن دیگر ما که اهل آمریکای جنوبی است در حال انجام شدن است و فقط منتظر ویزای کاری هستیم، یک مقدار از دست باشگاه خارج است به دلیل اینکه با ایام ماه محرم مصادف شد و تعطیلات بود که به مشکل خوردیم. هرچند که باشگاه بسیار پیگیر است. نماینده ما در تهران و وزارت ورزش بسیار فعال است. ما تلاش می‌کنیم به بازی سوم یا چهارم برسد. یک روز مانده به بازی اول دو نفر را از لیست خارج کردیم. این ها مسائلی هستند که ممکن است برای هر باشگاهی پیش بیاید. ما سعی می کنیم کمترین تغییرات را داشته باشیم و اگر هم تغییرات داریم در جهت بهبود تیم باشد.

پرکاس در مورد دیدار با آلومینیوم اراک گفت:  آنالیز بازی زیاد نمی تواند به بازی قبل بستگی داشته باشد. ما باید خصوصیات بازیکنان را زیر نظر بگیریم و بعد هم باید خصوصیات کادرفنی و سیستم آن ها را ببینیم. هرچند که ما بازی های قبلی را چندین بار نگاه می کنیم ولی در آنالیز متد خاصی داریم تا ببینیم با چه سیستمی به زمین برویم‌. امیدوارم فردا از آن نکاتی که به بازیکنان گفتیم استفاده کنند و حداکثر امتیاز را به ارمغان بیاوریم.

پرکاس در پایان در مورد اینکه هجومی بازی خواهند کرد یا خیر افزود: سیستم و نوع نگرش ما نسبت به هر حریفی تغییر پیدا خواهد کرد. هفته پیش در برابر فولاد که نماینده ما در آسیا است مهمان بودیم، تیمی که تقریباً سه سال است که کادر فنی آن ها ثابت است و تا پارسال ۸۰ درصد تیم را حفظ کرده بودند. اگر امسال مشاهده می‌کنید که تغییرات زیادی داشتند ۱۰ بازیکن با کیفیت را جذب کرده اند. ما بسیار هوشمندانه کار کردیم. قطعا برای بازی فردا یک نگرش دیگر داریم. ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم و ببریم. نگرش ما تهاجمی تر است ولی به این معنا نیست که هر موقعیتی تبدیل به گل شود. باید هوشمندانه و فشرده کار کنیم. امیدواریم بازیکنان هم همان تلاش و کوششی که ما می خواهیم را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها