کد خبر : 1839067 | 27 مرداد 1401 ساعت 22:20 | 22.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای گل؛ کاسمیرو به یونایتد نزدیک شد

وبسایت گل مدعی است در مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال کاسمیرو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده و ستاره برزیلی به یونایتد بسیار نزدیک شده است.

ادعای گل؛ کاسمیرو به یونایتد نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه احتمال انتقال کاسمیرو،  هافبک برزیلی رئال مادرید، به منچستریونایتد به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی روزهای اخیر تبدیل شده است وبسایت گل مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد در مذاکرات دو باشگاه پیشرفتی قابل ملاحظه اتفاق افتاده است. بر اساس این ادعا کاسمیرو به یونایتد نزدیک شده است و به زودی با قراردادی 72 میلیون دلاری راهی انگلیس خواهد شد.

1690937

اریک تن‌هاخ بعد از آنکه متوجه شد تلاش‌هایش برای خرید فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا به نتیجه منجر نخواهد شد توجه خود را به رئال مادرید معطوف کرد و هافبک دفاعی برزیلی این تیم، کاسمیرو را هدف گرفت. شیاطین سرخ پیش از این برای جذب آدریان رابیو از یوونتوس هم تلاش کرده بودند.

درحالیکه انتقال کاسمیرو به یونایتد در شروع انتشار شایعات، "بعید" قلمداد می‌شد اما گل به نقل از منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد می‌گوید در ساعات گذشته پیشرفت مذاکرات آنقدر سریع بوده که می‌توان گفت هافبک برزیلی حالا به اولدترافورد بسیار نزدیک شده است.

گفته می‌شود انتقال اورلین شوامنی به رئال در تابستان امسال یکی از دلایلی بوده که کاسمیرو را به این نتیجه رساند که ترک رئال برایش گزینه مناسبی است. این هافبک 30 ساله با پیراهن رئال مادرید به افتخارات متعددی دست یافته و حالا قصد دارد ماجراجویی دیگری را در لیگ برتر دنبال کند.

دیدگاه‌ها