کد خبر : 1839101 | 28 مرداد 1401 ساعت 00:44 | 38.2K بازدید | 8 دیدگاه

از هواداران عذرخواهی می‌کنم؛

مطهری: باخت به سپاهان را شکست نمی‌دانم

سرمربی نساجی می‌گوید نتیجه بازی با سپاهان یک شکست برای تیمش نبوده است.

مطهری: باخت به سپاهان را شکست نمی‌دانم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: تیم من امروز نشان داد یک تیم بود. من این شکست را شکست نمی‌دانم چون واقعا خوب بازی کردیم. سپاهان تیم بسیار پر مهره‌ای است اما با روند تاکتیکی ما مجبور شد دفاع کند. در نیمه دوم از فضاهای پشت دفاع کنارشان استفاده کردیم و خیلی خوب بازی را پیش بردیم. من این بازی را شکست نمی‌دانم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در مورد این بازی گفت: شاهد بازی تاکتیکی از سوی هر دو تیم بودیم و شروع فوق‌العاده‌ای را در ابتدای دیدار داشتیم. با توجه به آنالیزی که از سپاهان داشتیم می‌دانستیم که در کانال مرکزی میدان تله‌گذاری می‌کنند. روی تدابیر سپاهان قبل از این دیدار کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تمرکز این تیم روی میانه میدان است. در جریان بازی، دو گل از حرکتی که در میانه میدان آغاز شد دریافت کردیم و پس از آن بازی بسیار خوبی را به ویژه در 30 دقیقه انتهایی مسابقه از خود به نمایش گذاشتیم.

1736527

او درباره ورود تماشاگران سپاهانی‌ به ورزشگاه توضیح داد: این حق طبیعی تماشاگران است که در ورزشگاه باشند. خوشحالم آن‌ها آمدند و هیچ گلایه‌ای ندارم و آنها اکسیژن فوتبال هستند. فشار تماشاگران روی گل زودهنگاهی که خوردیم تاثیر داشت اما باید شکل تیمی خودمان را حفظ می‌کردیم. در تمرینات کار کرده بودیم و نباید این موقعیت‌ها را می‌دادیم. به هر حال حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد و تیم ما را عقب نشاند. در کل ما فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادیم.

مطهری در خصوص تیم سپاهان اظهار داشت: سپاهان همیشه حرفه‌ای، قابل احترام و مدعی است. این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. فقط باید از هواداران‌مان که در هفته اول میزبان نشدیم عذرخواهی کنم و از آن‌ها می‌خواهم در هفته سوم کنار تیم ما باشند و به ورزشگاه بیایند.

مطهری درباره هواداران این تیم عنوان کرد: به هواداران نساجی نیز باید بگویم از اینکه در هفته نخست در کنار آنها نبودیم به دلیل کم‌کاری هر کس که می‌خواهد باشد، عذرخواهی می‌کنم، اما از آنها درخواست می‌کنم تیم خود را مثل همیشه مقابل ملوان در دیدار هفته آینده همراهی کنند.

وی درباره صحنه مشکوک داوری در این دیدار با خنده گفت: درباره داوری صحبتی ندارم!

دیدگاه‌ها