کد خبر : 1839104 | 28 مرداد 1401 ساعت 01:02 | 35.3K بازدید | 7 دیدگاه

برگی از تاریخ

عارف غلامی در نقش مدافع تاریخ ساز آرژانتینی(عکس)

بازگشت استقلال در انزلی و برد این تیم برابر ملوان با گل عارف غلامی میسر شد.

عارف غلامی در نقش مدافع تاریخ ساز آرژانتینی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  نیمه اول نه چندان خوب استقلال در انزلی و شکست یک بر صفر این تیم برابر ملوان تازه برگشته به لیگ برتر،  با زدن سه گل در نیمه دوم کام هواداران این تیم را شیرین کرد. 
این بازگشت در حالی رقم خورد که فورواردهای این تیم بعد از سه نیمه  آغازین لیگ برتر موفق به گلزنی نشده بودند و فرصت مناسب گلزنی هم برای این تیم کم پیدا می شد.
در حالی که همه از پتانسیل بالای خط حمله این تیم قبل از آغاز لیگ حرف می زدند،  فرشته نجات ساپینتو و استقلال از خط دفاع آمد. 

1736544

کرنر ارسالی مهدی پور در دقیقه 58 با خروج نامطمئن رضا حیدری و ضربه سر عارف غلامی،  گل اول استقلال در این بازی و لیگ بیست و دوم را برای استقلال به ارمغان آورد تا با درخشش مهدی قایدی،  استقلال ملوان را با سه گل در انزلی شکست دهد و شکست یک بر صفر این تیم در نیمه اول جبران شود. 
گل غلامی که روی خروج بسیار بد رضا حیدری به دست آمد،  مشابه گل تاریخی خوزه لوییز براون مدافع آرژانتین در فینال جام جهانی 1986مکزیک به آلمان غربی بود. در آن بازی هم هارولد شوماخر گلر آلمان روی ضربه ایستگاهی آرژانتین در اوایل بازی خروج بدی داشت تا براون پیش تاخته همانند عارف غلامی با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند. فینالی که با نتیجه سه بر دو به نفع آرژانتین به پایان رسید تا مارادونا  و یارانش  به قهرمانی جهان برسند.

1736545

دیدگاه‌ها