کد خبر : 1839113 | 28 مرداد 1401 ساعت 03:19 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوار به شکست سپاهان هستیم؛

فروزان: امسال همه تیم‌ها قُلدر هستند

دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است همه تیم‌ها در این فصل کار سختی دارند و هیچ بازی راحتی در انتظارشان نیست.

فروزان: امسال همه تیم‌ها قُلدر هستند

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که در آخرین لحظه دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسنجان یک سیو نجات‌بخش داشت که منجر به یک امتیاز برای تیمش شد، پس از این مسابقه عنوان کرد: هر دو تیم بازی خیلی خوب و تاکتیکی به نمایش گذاشتند. مس رفسنجان هم نمایش خوبی داشت و می‌دانستیم با یک تیم پرقدرت مسابقه داریم.

او با بیان اینکه بازیکنان ما خیلی خوب دویدند و تلاش کردند و باید به همه آنها درود فرستاد، ابراز کرد: به نظر من هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی در رفسنجان سه امتیاز را از تیم مس بگیرد و ما هم یک مسابقه بیرون از خانه داشتیم که نتیجه بدی نیست، اما از همان ابتدا برای برد آمده بودیم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد.

دروازه‌بان گل‌گهر درباره مهار نجات‌بخشی که در دقیقه آخر دیدار با مس رفسنجان داشت، گفت: وقتی این همه بازیکن جلوی من با تمام غیرت و تعصب می‌دوند تا تیم گل نخورد، من هم آن ته زمین مراقب دروازه‌ام هستم تا گلی دریافت نکنم که خدا را شکر توانستم در لحظه آخر به تیمم کمک کنم.

فروزان در خصوص مسابقه هفته آینده گل‌گهر مقابل سپاهان ابراز کرد: دیدار با سپاهان در خانه یا بیرون از خانه سخت است. ما یک مسابقه سخت را پشت سر گذاشتیم و نیاز به ریکاوری خوب داریم تا تیم از نظر روحی روانی تقویت شود و بتوانیم عملکرد قابل قبولی ارائه بدهیم.

او یادآور شد: سال گذشته سپاهان را شکست دادیم و امسال هم می‌خواهیم نمایش خوبی ارائه بدهیم و سه امتیاز داخل خانه را بگیریم. در این فصل هم هیچ مسابقه راحتی نخواهیم داشت چون همه تیم‌ها خیلی خوب یارگیری کرده‌اند و قُلدر آمده‌اند. امسال سال سخت و یک لیگ خیلی خوب است و امیدوارم در دیدار با سپاهان برنده شویم.

دیدگاه‌ها