کد خبر : 1839191 | 28 مرداد 1401 ساعت 16:50 | 43.8K بازدید | 14 دیدگاه

تاکید تن‌هاخ؛ کاسمیرو را برای لیورپول می‌خواهم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تلاش می‌کند تا کاسمیرو برای دیدار دوشنبه شب با لیورپول در ترکیب تیمش قرار گیرد.

تاکید تن‌هاخ؛ کاسمیرو را برای لیورپول می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که انتقال کاسمیرو، هافبک پرافتخار و باتجربه رئال مادرید به منچستریونایتد قطعی شده و حتی ساعتی قبل کارلو آنچلوتی نیز این خبر را تایید کرد. به نظر می‌رسد دستمزد هنگفت و 14 میلیون یورویی به کاسمیرو در سال و البته پیشنهاد قراردادی پنج ساله، این بازیکن را مجاب به ترک مادرید و انتقال به لیگ برتر کرده است.

1711112

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید با فروش بازیکن برزیلی‌اش به منچستریونایتد موافقت کرده و قصد دارد با برگزاری یک مراسم خداحافظی ویژه، جدایی کاسمیرو را به صورت رسمی اعلام کند. این هافبک باتجربه برای امضای قراردادی پنج ساله با یونایتد به توافق رسیده و رئال مادرید نیز پیشنهاد 60 میلیون یورویی یونایتد به اضافه 10 میلیون یورو پاداش را قبول کرده است.

اما اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد مدیران این باشگاه را تحت فشار قرار داده تا مراحل ثبت رسمی قرارداد را به موقع به پایان برسانند تا کاسمیرو برای بازی با لیورپول در لیست این تیم قرار گیرد. به نظر می‌رسد این بازیکن امروز با یک جت خصوصی راهی انگلیس می شود و در ادامه او برای تست پزشکی در باشگاه حاضر خواهد شد. شیاطین سرخ دوشنبه شب در دیداری حساس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول خواهند بود. این تیم در هر دو هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر مغلوب شده و قبول سومین شکست پیاپی آن هم مقابل لیورپول، در ادامه شرایط را به شدت برای اریک تن هاخ دشوار خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها