کد خبر : 1839194 | 28 مرداد 1401 ساعت 17:27 | 46.8K بازدید | 16 دیدگاه

رضاوند جنگ میانه میدان را تغییر داد

تعویضی که بنای پیروزی استقلال را ساخت (عکس)

با حضور آرش رضاوند در ترکیب استقلال، عملا جنگ میانه میدان به سود آبی‌پوشان تغییر کرد.

تعویضی که بنای پیروزی استقلال را ساخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبور از خط میانی استقلال و چند ارسال پشت مدافعین، منجر به خلق موقعیت های متعددی برای ملوان شد. هواداران استقلال نیز به این موضوع اذعان دارند که اگر مهاجمان میزبان روز گذشته از دو فرصت تک به تکی که از دست دادند استفاده می کردند، شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.

موقعیت هایی که با جا گذاشتن خط میانی آبی ها به دست آمد و محمد صادق بارانی و زائر کاظمین در متن این ایجاد موقعیت ها بودند اما تغییراتی که ساپینتو ایجاد کرد و حضور آرش رضاوند در میانه میدان، کاملا ورق را به سود استقلال تغییر داد.

بازیکنی که تا همین چند هفته قبل نیز تکلیف حضورش در جمع آبی پوشان پایتخت نامشخص بود و در تعدادی از بازی های دوستانه پیش فصل نیز به میدان نرفت، تمرکز لازم را برای شروع فصل جدید نداشت چرا که خود رضاوند نیز چشم انتظار مذاکرات استقلال و فولاد بود و اینکه در فصل جدید پیراهن چه تیمی را برتن خواهد کرد.

1736698

با این حال، او در دقیقه 72 مسابقه به همراه مهدی قایدی وارد زمین شد و عملکردی ارائه داد که شاید هواداران انتظارش را نداشتند. با حضور این بازیکن در مرکز زمین، عملا جنگ میانه میدان به سود استقلالی ها پایان یافت و خط هافبک ملوان هرگز نتوانست فرصت دیگری را برای مهاجمان خلق کند.

لحظاتی پس از حضور این بازیکن بود که استقلال به گل دوم رسید و گل سوم هم در دقایق پایانی وارد دروازه ملوان شد تا پیروزی آبی ها حتمی شود.

رضاوند که در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی فولاد شده بود، آمار بسیار خوبی را در این تیم اهوازی به ثبت رساند و با به ثمر رساندن 4 گل و دادن یک پاس گل، در موفقیت های تیم نکونام تأثیر بسزایی داشت.

1736697

عملکرد آرش در جمع اهوازی ها تمامی پوینت های مثبت را از کادرفنی دریافت کرده بود و به جرئت می توان گفت که در نقل و انتقالات تابستانی، نکونام روی جذب هیچ بازیکنی به اندازه رضاوند تأکید نداشت و شاید هم ساپینتو در تمرینات روی توانایی های این بازیکن اشراف پیدا کرد که مانع از جدایی او شد تا فولاد به عنوان یک رقیب در راه کسب قهرمانی، تقویت نشود.

به هر شکل این بازیکن با وجود دقایق کوتاه حضور در زمین 80 درصد پاس سالم داد، یک شوت زد و در 3 کار دفاعی نیز به کمک هم تیمی هایش آمد و عملا وزنه استقلال در خط میانی را سنگین تر کرد تا شاید در بازی بعد، او دقایق بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش داشته باشد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها