کد خبر : 1839227 | 28 مرداد 1401 ساعت 20:21 | 3.6K بازدید | 3 دیدگاه

اگر به ما سنگ بزنند چه کسی مسئولیتش را می‌پذیرد؟

اعتراض فولاد به فروش بلیت جایگاه‌های پشت نیمکت

محمد علوی به حضور هواداران پرسپولیس در پشت نیمکت فولاد اعتراض کرد.

اعتراض فولاد به فروش بلیت جایگاه‌های پشت نیمکت

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که از دقایقی بعد مسابقه حساس پرسپولیس و فولاد آغاز خواهد شد، اعضای تیم میهمان به شدت به نحوه استقرار هواداران پرسپولیس روی سکوها اعتراض دارند.

در همین خصوص سید محمد علوی مدیر تیم فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در استادیوم آزادی گفت: متاسفانه خیلی از این قضیه ناراحتم و گله دارم. اصلا فکر نمی‌کردم هواداران پرسپولیس پشت نیمکت ما باشند؛ اگر سنگ یا هر وسیله دیگری به سمت نیمکت ما پرتاب کنند یا فحش های رکیک داده شود، چه کسی مسئولیت آن را می‌پذیرد؟

او ادامه داد: اصلا باورمان نمی‌شود که برای پشت نیمکت فولاد، بلیت فروشی کرده‌اند. روز قبل در جلسه در مورد هواداران ما چیز دیگری گفتند و امروز چیز دیگری می‌بینیم. واقعا متاسفم و قطعا مقابله به مثل خواهیم کرد و زمانی که بازی در اهواز باشد، هواداران پرسپولیس را جای دیگری می‌فرستیم و هواداران خودمان را پشت نیمکت حریف می‌گذاریم.

مدیر فولاد با اشاره به جلسه هماهنگی پیش از بازی گفت: ما در‌ جلسه پیش از بازی هماهنگ کردیم؛ در جلسه می‌گویند جایگاه ۵ و ۶ و ۷ اما بعد از جلسه می‌گویند این جایگاه ها خراب است. هواداران ما را به جایگاه ۹ و ۱۰ فرستادند. من متاسفم و با ناظر هم صحبت کردیم اما دست او نیست و به بلیت فروشی مربوط است.

دیدگاه‌ها