کد خبر : 1839444 | 29 مرداد 1401 ساعت 20:42 | 51.8K بازدید | 4 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره در لیست خرید PSG

پاری‌سن ژرمن علاقه‌مند به جذب ایوان ایلیچ، هافبک بااستعداد و صربستانی ورونا بوده و آماده آغاز مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی است.

یک نام غیرمنتظره در لیست خرید PSG

به گزارش "ورزش سه"، ایوان ایلیچ هافبک 21 ساله و صربستانی ورونا که در آکادمی جوانان منچسترسیتی رشد کرده، در یک سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایتالیا لقب گرفته و نمایش درخشانی در ترکیب ورونا داشته است. باشگاه منچسترسیتی این بازیکن را در جولای 2017 با قراردادی به ارزش حدود سه میلیون یورو از ستاره سرخ خریداری کرده و تابستان سال گذشته ایلیچ را به مبلغ تنها 7.5 میلیون یورو به ورونا فروختند.

1737079

مائوریتزیو ستی، رئیس این باشگاه ایتالیایی نیز روز گذشته در شهر میلان حضور داشت و به نظر می‌رسد به‌زودی مذاکراتی بین این دو باشگاه برای انتقال ایوان ایلیچ به پاریس انجام می‌شود. کریستوف گالتیه و لوئیس کامپوس، سرمربی و مشاور ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن هر دو طرفداران پر و پا قرص این بازیکن بااستعداد بوده و تصور می‌کنند ایلیچ در سال‌های پیش رو می‌تواند به ستاره‌ای بزرگ در سطح فوتبال اروپا تبدیل شود.

البته ظاهرا باشگاه ورونا رقمی در حدود 15 تا 20 میلیون یورو برای فروش این بازیکن 21 ساله درخواست کرده که قاعدتا در صورت توافق، پاری‌سن ژرمن مشکلی برای پرداخت این رقم نخواهد داشت. این باشگاه متمول و فرانسوی در ماه‌های اخیر تغییرات گسترده‌ای را در بدنه‌اش تجربه کرده و به نظر می‌رسد کادر جدید قصد دارد به‌جای خریدهای هنگفت، بازیکنان آینده دار از سراسر فوتبال اروپا را به ترکیب پاری‌سن ژرمن اضافه کنند.

دیدگاه‌ها