کد خبر : 1839540 | 30 مرداد 1401 ساعت 12:51 | 76.6K بازدید | 23 دیدگاه

صابر یا امین؟

دوئل تمام عیار؛ یک ستاره باید بیرون بشیند!

صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.

دوئل تمام عیار؛ یک ستاره باید بیرون بشیند!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی جهان از یک هفته دیگر آغاز می شود و یک چالش پیچیده پیش روی بهروز عطایی است. ماجرا از آنجا کلید خورد که هفته اول لیگ ملت ها برای تیم ملی والیبال ایران آغاز شد و مطابق انتظار صابر کاظمی در مسابقه اول در ترکیب شروع کننده قرار گرفت. پیش بینی این بود که صابر مانند یک سال اخیر در VNL نیز ستاره اول ایران باشد اما شرایط خیلی زود برای این ستاره جوان تغییر کرد. به خاطر آنچه که ناآمادگی و مصدومیت جزئی این بازیکن عنوان شد، صابر خیلی زود جای خود را به امین اسماعیل نژاد داد و حتی از هفته دوم به بعد هم تیم بهروز عطایی را همراهی نکرد.

ستاره جوان والیبال ایران با دستور بهروز عطایی به تهران برگشت و به تمرینات تیم ملی ب ملحق شد تا در صورت صلاحدید کادر فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی بازگردد. همین اتفاق هم رخ داد و صابر کاظمی به قدری در تمرینات تیم ملی ب فوق العاده ظاهر شد که عطایی نتوانست از کنار نام او بگذرد و نام این بازیکن را در کنار امین اسماعیل نژاد به عنوان پشت خط زن‌های تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان قرار داد.

1734372

اما درخشش صابر فقط به تمرینات معطوف نشد چرا که او در جام واگنر نیز بهترین بازیکن تیم ملی بود. تیم عطایی در این مسابقات که دیشب به پایان رسید سه بازی انجام داد و کاظمی در دیدار اول و سوم مقابل لهستان و آرژانتین در ترکیب شروع کننده تیم ملی قرار گرفت و فقط در جدال دوم برابر صربستان بود که امین اسماعیل نژاد در ترکیب اصلی قرار گرفت. همین دو بازی هم برای ستاره جوان والیبال ایران کافی بود تا با اسپک های مهارنشدنی و سرویس های خیره کننده اش نشان دهد که به بهترین فرم خود بازگشته و آماده جنگیدن برای پس گرفتن جایگاهش در تیم ملی است.

در سمت دیگر امین اسماعیل نژاد را داریم که عملکرد او در لیگ ملت ها گویای همه چیز بود. امین ستاره بی چون و چرای ایران در لیگ ملت ها بود و با نمایش های جذابش نه تنها تحسین والیبال دوستان ایرانی که ستایش کارشناسان والیبال دنیا را برانگیخت. اسماعیل نژاد در اکثر بازی های ایران بهترین بازیکن ما بود و ظهور یک ستاره جذاب را در والیبال ایران رقم زد.

حالا بهروز عطایی مانده و یک دردسر بسیار شیرین؛ سرمربی تیم ملی همانطور که اخیرا در مصاحبه ما اعلام کرده بود، از رقابت بین امین و صابر استقبال می کند و حالا همانطور که خودش هم گفته چالشی اساسی برای انتخاب ترکیب اصلی دارد که احتمالا دشوارترین آن ها همین انتخاب یکی از بین اسماعیل نژاد و کاظمی برای رقابت های قهرمانی جهان است.

دیدگاه‌ها