کد خبر : 1839550 | 30 مرداد 1401 ساعت 13:28 | 60.5K بازدید | 9 دیدگاه

با بدل برعکس هاشمی نسب آشنا شوید

مهدی شیری در حالی مقابل پرسپولیس به میدان رفت که ماجراهای زیادی را با پیراهن این تیم از سر گذرانده است.

با بدل برعکس هاشمی نسب آشنا شوید

به گزارش "ورزش سه"، شیری سال ها بعد از جدایی از پیکان و حضور در پرسپولیس، تجربه چند قهرمانی و از سر گذراندن کابوس هایی مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا، به زندگی عادی برگشته است.

او که در آخرین اردوی تیم ملی نیز در میان نفرات دعوت شده بود یکی از بازیکنان اسمی فولاد در فصل جدید است و در دو بازی اول به عنوان انتخاب اول جواد نکونام در پست دفاع راست در ترکیب حاضر شده است.

درباره مهدی شیری جالب است این را بدانید که او پیراهن استقلال را به تن کرده و تجربه یک قهرمانی با استقلال (با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی) را هم دارد تا آمار قهرمانی هایش، او را در جمع بازیکنان پرافتخار لیگ قرار بدهد.

جالب اینکه او مسیر استقلال و پرسپولیس را بر خلاف هاشمی نسب طی کرده و امروز به عنوان یک پرسپولیسی شناخته می‌شود؛ اگرچه بعد از بی مهری هواداران و البته تصمیم عجولانه گل‌محمدی در پایان کارش که پس از بازی فولاد در سوپرجام رقم خورد، او شاید علاقه اش به پرسپولیس را در پستویی گذاشته و در آن را قفل کرده است.

شیری در دیدار روز جمعه بازیکنی کم حاشیه و ساکت بود که آشکارا در تلاش برای موفقیت در تمام جدال های تک به تک بود و البته مثل همیشه جوری بازی نمی‌کرد که چندان در دید دوربین ها باشد  یا حرکتی انجام نمی‌داد که بشود از آن معنای خاصی برداشت کرد.

این چند عکس بخشی از آنچه را که او در بازی بزرگ هفته دوم به نمایش گذاشت نشان می‌دهند. البته باید بیشتر به صورت و عمق نگاه شیری دقت کنید بازیکنی که شاید بعدها در این باره صحبت کند که در طول ۹۰ دقیقه جدال با پرسپولیس چه در سرش می‌گذشت.

1737254
1737255
1737256
1737257

عکس ها: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها