کد خبر : 1839620 | 30 مرداد 1401 ساعت 19:55 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

شجاعیان: فضای هوادار، دوری از استقلال را قابل تحمل کرد

داریوش شجاعیان بازیکن باتجربه هوادار می‌گوید تیم یک دلی دارند که حتی از روی نیمکت و سکوها برای موفقیت هم‌تیمی‌هایشان دعا می‌کنند.

شجاعیان: فضای هوادار، دوری از استقلال را قابل تحمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک هوادار ابتدا درباره شرایط این تیم در دو بازی نخست لیگ برتر گفت: ما هفته اول را با پیروزی شروع کردیم و در بازی با نفت هم بازی را مساوی کردیم اگر چه مستحق برد بودیم و می‌توانستیم با 6 امتیاز صدر جدول باشیم ولی قسمت نشد. بچه‌ها با انگیزه بالا خودشان را برای هفته بعدی آماده می‌کنند تا بتوانیم در بازی بعدی ۳ امتیاز را کسب کنیم و خودمان را بالای جدول نگه داریم.

هافبک هوادار درباره VAR بیان کرد: بحث VAR چندین سال است در کشور ما مطرح می‌شود اما هیچ توجهی به آن نمی‌شود و امیدوارم مسئولین حمایتی کنند و VAR را بیاورند تا هیچ تیمی ضرر نکند. به نظر من VAR یکی از ملزومات فوتبال است و باید وجود داشته باشد چون در حق یک‌سری از تیم‌ها به خصوص تیم‌های بی‌هوادار اجحاف می‌شود‌.

شجاعیان در خصوص افسردگی مقطعی بازیکنان پس از جدایی از تیم‌های بزرگ و پیوستن به تیم‌های دیگر گفت: زمانی که در یک جو و فضایی بازی می‌کنی و بعد از آن به فضایی می‌آیی که بسیار آرام‌تر است، اوایل ممکن است سخت باشد تا بتوانی دوری از تیم بزرگی که در آن بازی می‌کردی؛ تحمل کنی ولی به مرور زمان این‌قدر فضای تیم هوادار خوب بود و آرامش داشت که به من بسیار کمک کرد و توانستم از نظر فکری خودم را آرام کنم. این‌جا تحت فشار نیستیم و همه‌چیز روی اصول پیش می‌رود. یک باشگاه خوب همراه با یک مدیریت، مالک، کادر فنی و بچه‌های خوب در کنار هم جمع شدیم و به آرامی جلو می‌رویم تا به همه نشان دهیم هوادار امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او درباره کار کردن با ساکت الهامی و اهداف هوادار افزود: کار کردن با ایشان لذت بخش است. به نظرم بسیاری از چیزهایی که هنوز تا این سن یاد نگرفتم امسال با کمک آقا ساکت یاد می‌گیرم و امیدوارم تا انتهای فصل به چیزی که مد نظر خودمان و‌ کادر فنی است دست پیدا کنیم.

شجاعیان ادامه داد: آقای الهامی را همه می‌شناسند که با دو قهرمانی حذفی به این‌جا آمده و مطمئن باشید هر جا که برود نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی دارد. مطمئن باشید امسال هم همین‌طور است و نیم نگاهی به جام حذفی داریم. از طرف دیگر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که رتبه‌مان نسبت به پارسال بسیار بهتر شود و خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

بازیکن هوادار در پایان درباره نیمکت نشینی خودش در دو بازی اول گفت: بازی کردن هر بازیکن به نظر مربی بستگی دارد و من هم به آن احترام می‌گذارم. تیمی هستیم که همه یک دلیم، با هم هستیم و هرکسی که بازی کند دعای بقیه بچه‌هایی که روی نیمکت و حتی روی سکو هستند؛ پشت و پناه آنهاست. مدت زیادی در استقلال مصدوم شدم و بخت با من یار نبود. در این ۲ سالی که در خدمت هوادار هستم خداراشکر مصدومیت از من دور بوده و امیدوارم هیچ وقت سراغ من نیاید.

دیدگاه‌ها