کد خبر : 1839632 | 30 مرداد 1401 ساعت 20:40 | 130K بازدید | 47 دیدگاه

شرزود تمیروف رسما جدا شد؛

یک قدم تا خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس با دریافت رضایت نامه از این تیم جدا شد تا پرسپولیس فرصت خرید مهاجم جدید را داشته باشد.

یک قدم تا خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که کمتر از چند ساعت تا پایان زمان نقل و انتقالات باقی مانده، شرزود تمیروف به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و پس از مذاکره با مدیران باشگاه، رضایت نامه خود را گرفت.

نکته جالب اینکه او ظهر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و حدود ۷ ساعت در باشگاه حضور داشت و سرانجام در حوالی ساعت ۹ باشگاه را ترک کرد و البته جدایی‌اش ساعتی پیش به خبرنگاران مخابره شد.

تمیروف در شرایطی از پرسپولیس جدا شد که روز گذشته در بازی دوستانه برای دقایقی به میدان رفت و در بازی با فولاد هم آخرین تعویض یحیی گل‌محمدی بود تا به این‌ترتیب دیدار با فولاد آخرین حضور او در ترکیب پرسپولیس باشد.

باتوجه به پر شدن سهمیه خارجی پرسپولیس، شرزود از لیست خط خورد تا مهاجم بعدی که از بین سه گزینه انتخاب خواهد شد، راه پرسپولیس را در پیش بگیرد. باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با شیخ دیاباته داشته و در تلاش است وی را به‌خدمت بگیرد.

1737418

شرزود تمیروف یک نیم فصل و یک پیش فصل در جمع سرخ‌پوشان حضور داشت و با یک گل زده در دیدارهای رسمی، اردوی این تیم را ترک می‌کند.

باتوجه به اینکه تمیروف پیش از پایان نقل و انتقالات فسخ قرارداد کرده، امکان حضور در تیم‌های لیگ برتر ایران را خواهد داشت.

تمیروف پس از ترک باشگاه پرسپولیس با تمجید از این تیم و هوادارانش گفت که قصد حضور در پیکان را ندارد اما ممکن است راهی تیم دیگری از ایران شود.

1661926

دیدگاه‌ها