کد خبر : 1839686 | 31 مرداد 1401 ساعت 10:32 | 10.7K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین خبر در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی

محمد جواد پاینده، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.

آخرین خبر در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام او تیم ملی 20 شهریور تمرینات آماده‌سازی خود را در تهران آغاز می‌کند و از آنجایی که آغاز فیفادی از 28 شهریور است، تیم ملی در روزهای ابتدایی تمرینات در تهران نمی‌تواند لژیونرها را در اختیار داشته باشد. تیم ملی روز 25 شهریور در تهران با تیم امید بازی دوستانه انجام می‌دهد و روز 27 شهریور هم زمان اعزام تیم ملی به اتریش خواهد بود.

اما آیا بازی‌های دوستانه با تیم‌های اروگوئه و سنگال نهایی شده است؟

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: قرارداد بازی با اروگوئه هنوز امضا نشده اما کارهای نهایی‌اش در حال انجام است. این قرارداد چند مرحله رفته و آمده است و اصلاحاتی در آن انجام شده که امر متداولی است. موارد اصلاحات خیلی زیاد بود و کار طولانی شد. امیدوارم پس از رفع این موارد قرارداد به امضا برسد تا اول مهر با اروگوئه بازی کنیم. قرارداد بازی با سنگال امضا شده و پنج مهر با این تیم بازی می‌کنیم. ششم به تهران بازمی‌گردیم. لژیونرها نیز از ۲۸ شهریور یا ۱۹ سپتامبر که آغاز فیفادی است به اردوی تیم ملی در اتریش ملحق می‌شوند.

دیدگاه‌ها