کد خبر : 1839696 | 31 مرداد 1401 ساعت 11:00 | 42.9K بازدید | 7 دیدگاه

شوک به رم و هلند؛ پای واینالدوم شکست

جورجینیو واینالدوم، هافبک رم، به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی پا باید چند ماه دور از میادین باشد.

شوک به رم و هلند؛ پای واینالدوم شکست

به گزارش "ورزش سه"، واینالدوم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پاری سن ژرمن به رم پیوست تا به ژوزه مورینیو در بهبود عملکرد خط میانی تیمش کمک کند اما حالا باید چند ماهی را دور از زمین سپری کند. 
این هافبک سابق لیورپول در جریان تمرینات روز گذشته رم دچار مصدومیت شدیدی شد و با احساس درد بسیار زیاد زمین تمرین را ترک کرد. آزمایش‌های انجام شده نشان داد که استخوان درشت نی پای او شکسته است و او قادر به همراهی تیمش نیست. 
این بازیکن که با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل از پی اس جی به رم آمده است تنها 10 دقیقه در بازی هفته اول رقابت‌های سری A ایتالیا در ترکیب این تیم برابر سالرنیتانا به میدان رفت. 

1737514
در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه رم آمده است:«پس از مصدومیتی که در تمرین یکشنبه عصر برای جورجینیو واینالدوم به وجود آمد، این بازیکن بلافاصله تحت آزمایش قرار گرفت و شکستگی استخوان درشت نی پای راست او تایید شد. این بازیکن باید در روزهای آینده تحت آزمایش‌های بیشتری قرار بگیرد.»
باشگاه رم هیچ تاریخ دقیقی برای بازگشت این بازیکن هلندی مشخص نکرده است اما او احتمالا چند ماهی دور از میادین خواهد بود، مدتی که برخی از رسانه‌های ایتالیایی آن را بین سه تا چهار ماه اعلام کرده‌اند. 
به این ترتیب واینالدوم قادر به همراهی تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر هم نیست و این مسابقات را هم از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها