کد خبر : 1839717 | 31 مرداد 1401 ساعت 12:53 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: قرار نیست هالند همیشه بازی کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید وقتی این تیم مجبور به سه بازی در هفته باشد، ارلینگ هالند در هر سه بازی به میدان نمی‌رود.

گواردیولا: قرار نیست هالند همیشه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، هالند روز گذشته در بازی برابر نیوکسل در ترکیب سیتی قرار داشت و موفق شد برای این تیم گلزنی کند تا کمی از بار انتقادهای هفته گذشته را کاهش دهد. 
حالا به نظر می‌رسد که با توجه به سابقه مصدومیت این بازیکن در ترکیب بروسیا دورتموند در فصل گذشته، این مربی اسپانیایی به صورت جدی قصد دارد مانع از تکرار این اتفاق در فصل جدید شود. 
گواردیولا در این‌باره به خبرنگاران گفت:«برنامه ما برای مراقبت از او استراحت خوب و غذای خوب است. مردم می‌گویند که او آپارتمانی خریده است که تختخواب بسیار خوبی هم دارد. هیچ موضوع خاص و عجیبی نیست. نکته مهم این است که او احساس درد نداشته باشد.»

1735287
او با اشاره به سابقه مصدومیت این بازیکن اظهار داشت:« او فصل گذشته نتوانست 90 دقیقه بازی کند چون مصدوم بود. فیزیوتراپ‌ها و پزشکان از زمان حضور او در سیتی نهایت تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا او دچار هیچ مصدومیتی نشود.»
سرمربی سیتی درباره احتمال نیمکت‌نشینی این بازیکن اضافه کرد:« هالند در حال حاضر هفته‌ای یک بازی انجام می‌دهد اما از حالا باید به شما بگویم که وقتی مجبور به برگزاری سه بازی در هفته شویم، ارلینگ بازی نخواهد کرد و من از جولیان آلوارز در ترکیب تیمم استفاده خواهم کرد.»
این مربی اسپانیایی درباره روش استفاده از بازیکنانش ادامه داد:« برناردو سیلوا یکی از بازیکنان محبوب من است و تا امروز بازی نکرده بود. ریاض محرز هم با اختلاف یکی از بازیکنان محبوب من است و امروز بازی نکرد. وقتی شروع به انجام بازی در فاصله هر سه روز شویم، همه بازیکنان باید به زمین بروند.»

دیدگاه‌ها