کد خبر : 1839723 | 31 مرداد 1401 ساعت 13:29 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

راشفورد: همیشه به یونایتد متعهد و وفادارم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، می‌گوید مثل همیشه به این تیم متعهد است و این را در زمین نشان خواهد داد.

راشفورد: همیشه به یونایتد متعهد و وفادارم

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی منچستریونایتد که در فصل جدید هم ادامه پیدا کرده باعث شده است تا راشفورد که به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال انگلیس معرفی می‌شد نیز دچار افت فاحشی شود.
در چند هفته اخیر صحبت‌های زیادی درباره احتمال جدایی او از یونایتد به گوش می‌رسید و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که پاری سن ژرمن قصد دارد برای جذب این بازیکن به صورت جدی اقدام کند. 
راشفورد در آستانه دیدار برابر لیورپول به خبرنگاران گفت:« تعهد و وفاداری من به یونایتد مثل همیشه غیر قابل بحث است. ویژگی‌ای که همیشه در تمرینات و دیدارها حفظ کردم فداکاری و تعهدی است که نسبت به این باشگاه دارم. من احساس می‌کنم که در هر شرایطی باید با تمام وجود در زمین حاضر شوم و برای این باشگاه، دوستانم و هواداران تلاش کنم.»

1734004

این مهاجم انگلیسی درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از یونایتد گفت:« من همیشه دوست دارم تا زمانی که می‌شود در یونایتد حضور داشته باشم و برای کسب جام‌های مختلف در این باشگاه تلاش کنم. امیدوارم که بار دیگر بتوانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم و جز مدعیان قهرمانی باشیم. این چیزی است که من بدون شک با تمام وجود به دنبالش هستم.»
او درباره حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم گفت:« کمی زمان برای سازگاری با شرایط لازم است. بعضی از مربیان زودتر از چیزی که ما فکر می‌کنیم سازگار می‌شوند و بعضی دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند. مسئله مهم این است که بتوانیم کاری که او از ما می‌خواهد را انجام دهیم و از بازی کردن لذت ببریم. این مربی از ما می‌خواهد با لذت بازی کنیم و به عنوان یک تیم در زمین حضور داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها