کد خبر : 1839725 | 31 مرداد 1401 ساعت 13:41 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش برناردو سیلوا به شایعات: در سیتی خوشحالم

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، می‌گوید تمام تمرکزش روی این تیم است.

واکنش برناردو سیلوا به شایعات: در سیتی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا یکی از بازیکنان پر حاشیه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده و شایعات زیادی درباره او مطرح شده است. 
بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد اما مدیران سیتی حاضر نیستند او را با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برسانند و با توجه به شرایط مالی بارسا، این موضوع کار را برای این باشگاه بسیار دشوار کرد. 
در حالی که کمتر از دو هفته به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که مدیران بارسا بتوانند تلاش برای جذب او انجام دهند و احتمالا این بازیکن همچنان در فصل پیش‌رو نیز به حضورش در جمع سیتیزن‌ها ادامه خواهد داد. 

1732688
سیلوا که در بازی روز گذشته برابر نیوکسل پس از دو هفته نیمکت‌نشینی در ترکیب اصلی قرار داشت و موفق شد با گلزنی تیمش را از شکست نجات دهد درباره شرایطش در سیتی گفت:« من اینجا بسیار خوشحال هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است. این باشگاه احترام بسیاری برای من قائل است و من هم احترام زیادی برای آنها قائل هستم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم به این تیم کمک کنم.»
این بازیکن پرتغالی درباره شرایط بازی برابر نیوکسل اظهار داشت:« ما باید بازی را خیلی بهتر از این کنترل می‌کردیم. گل سوم را در دقیقه 64 به ثمر رساندیم و فرصت این که پیروز میدان باشیم را داشتیم اما با این حال همه بازیکنان واکنش خوبی نشان دادند تا شکست نخوریم.»

دیدگاه‌ها