کد خبر : 1839760 | 31 مرداد 1401 ساعت 17:18 | 23.6K بازدید | 12 دیدگاه

وین رونی مطمئن نیست

واقعا کاسمیرو همان بازیکنی است که یونایتد نیاز داشت؟

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.

واقعا کاسمیرو همان بازیکنی است که یونایتد نیاز داشت؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی پل پوگبا و نمانیا ماتیچ از منچستریونایتد، خط میانی شیاطین سرخ نیاز به تقویت داشت و مدیران این باشگاه در نهایت کاسمیرو را با 70 میلیون یورو از رئال خریدند. هزینه نهایی این انتقال می تواند به 85 میلیون یورو نیز برسد. یونایتد هفته ها تلاش کرد تا فرانکی دی‌یونگ را از بارسلونا جذب کند اما ستاره هلندی تمایلی برای ترک بارسا نداشت. یونایتد سپس به سراغ آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس رفت ولی مذاکرات با او نیز به نتیجه نرسید. کاسمیرو گزینه سوم یونایتد بود و انتقال او خیلی سریع نهایی شد.

1723343

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، تردید دارد که کاسمیرو، همان بازیکنی باشد که یونایتد به آن نیاز دارد. او به تایمز گفت:« بدون شک کاسمیرو کیفیت یونایتد را بالاتر خواهد برد. او بازیکن خوبی است و مقابلش بازی کرده‌ام. او شخصیت تیمی یونایتد را نیز بالا می برد. کاسمیرو بازیکنی پرتلاش در زمین است ولی آیا او واقعا همان بازیکنی است که یونایتد به آن نیاز داشت؟ در این مورد تردید دارم. باید دید یونایتد چه نگاهی به آینده دارد.»

1736738

رونی ادامه داد:« فکر نمی‌کنم تن‌هاخ در ابتدا علاقه‌ای به جذب کاسمیرو داشت. انتقال کاسمیرو خیلی سریع نهایی شد و به نظر می رسد چون در دسترس بود و رئال هم با جدایی او مخالفت نکرد، به یونایتد پیوست.»

دیدگاه‌ها