کد خبر : 1839785 | 31 مرداد 1401 ساعت 20:09 | 4.1K بازدید | 10 دیدگاه

بازی با گل‌گهر خوب بود جز دو نکته منفی؛

سلیمان‌زاده: مس از غول‌های فوتبال ایران می‌شود

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید این تیم در فصل بیست و دوم شگفتی‌ساز مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

سلیمان‌زاده: مس از غول‌های فوتبال ایران می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده از جمله خریدهای مهم محمد ربیعی برای تقویت مس رفسنجان در لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود؛ بازیکنی که به‌واسطه تجربه سالیان حضور در لیگ‌‎های مختلف فوتبال ایران حالا در 33 سالگی یکی از بازیکنان با تجربه نارنجی‌پوشان رفسنجانی به شمار می‌رود. 
با این بازیکن که محمد ربیعی حساب ویژه‌ای روی او برای حضور در قلب خط دفاعی سه نفره تیمش باز کرده، گفت‌وگویی درباره شرایط این تیم داشتیم که در ادامه این مصاحبه را می‌خوانید.

*بازی با گل‌گهر خوب بود با دو نکته منفی 
او ابتدا درباره مصاف برابر گل‌گهر و تساوی برابر این تیم که در روز خوب مس رفسنجان رقم خورد، گفت: «خدا را شکر روز خوبی برای تیم ما بود. نود دقیقه متمرکز روی بازی بودیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام کردیم. همه چیز برای ما خوب بود ولی این بازی دو نکته منفی داشت که یکی توپ‌هایمان به گل ننشست و دیگری اینکه دو پنالتی ما گرفته نشد.» 

*دو بازی است که از داوری متضرر می‌شویم 
سلیمان‌زاده درباره عملکرد عباس راکی در این مسابقه بیان کرد:« کلیت بازی بد نبود ولی در دو صحنه می‌توانستند دو پنالتی بگیرند که متاسفانه نگرفتند. الان ما دو بازی است که از داوری متضرر می‌شویم و حق ماست که 6 امتیاز داشته باشیم. تیم ما تیم خوبی است که خیلی سازماندهی شده کار می‌کنیم ولی روی بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود. البته همان‌طور که گفتم داوری در این دو مسابقه به ضرر ما بوده است.»

*تیم تغییراتی داشته و برای هماهنگی به زمان نیاز داریم 
سوال بعدی از مدافع فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره از دست رفتن دو بازی برای مس رفسنجان با وجود نمایش خوب مقابل گل‌گهر و نساجی مازندران و البته دلیل این موضوع بود که او به این سوال این‌‍طور واکنش نشان داد:« بازی‌های اول فصل است و یک مقدار زمان نیاز است تا تیم هماهنگ شود. تیم تغییراتی داشته و بازیکنانی اضافه و کم شده‌اند. با این حال در همین دو بازی مقابل نساجی و گل گهر خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. گذر زمان به ما کمک می‌کند که موقعیت‌هایمان به ثمر بنشیند.» 

*اینکه گل نمی‌زنیم مربوط به تمام تیم است
او سپس درباره دلیل گل نشدن موقعیت‌هایی گلزنی اضافه کرد:« تیم خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کند ولی اینکه موقعیت‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند به همه تیم برمی‌گردد. همه باید به این جمع بندی برسیم که با تمرکز زیاد دروازه حریفان را باز کنیم.»

*از تصمیمی که گرفتم رضایت صد در صدی دارم
سوال بعدی از سلیمان‌نژاد درباره انتخاب مس رفسنجان در فصل بیست و دوم بود و اینکه آیا از این انتخاب رضایت دارد یا خیر. او در واکنش به این سوال توضیح داد:« بله صد در صد از تصمیمی که گرفتم راضی هستم. خیلی زود هماهنگ شدیم. تیم خیلی خوبی از نظر تاکتیکی داریم. بچه‌های خوبی هم داریم. قبلا سال‌ها با آقای ربیعی کار کردم و شاگرد ایشان بودم. خوشحالم که دوباره شاگرد ایشان شدم.»

1737656

*مس رفسنجان یکی از غول‌های فوتبال ایران می‌شود
مدافع مس رفسنجان سپس درباره تقدیر از امیر قلعه نویی به‌خاطر امتیاز هزار و محمد ربیعی برای رسیدن به بازی صد با مس بیان کرد:« قطعا اتفاق ویژه‌ای بود؛ هم 100 تایی شدن آقای ربیعی و هم هزار امتیازی شدن آقای قلعه‌نویی. باشگاه مس رفسنجان با شخص محمد ربیعی اتفاق خوبی رقم زده و در آینده هم اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد. قطعا مس رفسنجان در سال‌های آینده به یکی از غول‌های فوتبال ایران بدل خواهد شد.»

*دیگر یک یا دو تیم خوب نیستند و 10 تیم خوب داریم 
او سپس درباره هدف مس رفسنجان در فصل بیست و دوم اضافه کرد:« ما به گفته خود آقای ربیعی بازی به بازی پیش می‌رویم. برای ما هر بازی حکم فینال را دارد. امسال خیلی لیگ سختی داریم. بازیکنان خوب بین همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند. دیگر یک یا دو تیم خوب نیستند و هشت تا 10 تیم خوب داریم.»

*مس رفسنجان شگفتی‎‌ساز مسابقات است 
سوال بعدی از سلیمان‌زاده درباره افزایش کیفیت مسابقات لیگ نسبت به سال گذشته بود که همین موضوع کار مس رفسنجان را برای تکرار رتبه ششمی سال گذشته سخت می‌کند. او با تایید این موضوع اضافه کرد:« بله قطعا کار سختی پیش رو داریم. از الان نمی‌شود برنامه ریزی کرد که چه رتبه‌ای کسب می‌کنیم. بازی به بازی جلو خواهیم رفت. خیلی لیگ جذابی خواهیم داشت. نمی‌توانم بگویم چه رتبه‌ای کسب می‌کنیم ولی این را می‌توانم بگویم که شگفتی‌‎ساز مسابقات خواهیم شد.»

*با این نفرات می‌توان به هر تیمی گل زد 
از سلیمان‌زاده درباره خط هجومی سرشناس و زهردار مس پرسیدیم که او در این‌باره توضیح داد:» به نظرم یکی از بهترین خطوط  تهاجمی لیگ را داریم با حضور شیمبا، آذرباد، منشا، مهدی محبی، لطیفی و فراز امامعلی. با این نفرات می‌توانیم به هر تیمی گل بزنیم.»

دیدگاه‌ها