کد خبر : 1839901 | 01 شهریور 1401 ساعت 13:54 | 16.1K بازدید | 9 دیدگاه

یوفا ورود می‌کند؛ آغاز تحقیقات درباره فرپلی مالی بارسا

یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسلونا و چند باشگاه دیگر در فصل 21-2020 انجام دهد.

یوفا ورود می‌کند؛ آغاز تحقیقات درباره فرپلی مالی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، قوانین سختگیرانه یوفا در زمینه فرپلی مالی باشگاه‌های اروپایی حتی پس از بحران مالی ایجاد شده ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا هم ادامه دارد. 
نشریه تایمز خبر داده است که یوفا قصد دارد تحقیقاتی را درباره فرپلی مالی بارسا و 9 باشگاه دیگر از جمله پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم آغاز کند. این روزنامه همچنین مدعی شده است که این سازمان تنبیهات جدی و متفاوتی را برای هرگونه تخلف از سوی این باشگاه‌ها در نظر گرفته است. 
روزنامه فرانسوی اکیپ نیز چند روز قبل به این موضوع اشاره کرده بود و مدعی شده بود که پی اس جی و مارسی به احتمال زیاد با جریمه نقدی به دلیل عدم رعایت فرپلی مالی در فصل 21-2020 روبرو خواهند شد. 
این در حالی است که انتظار می‌رود جریمه در نظر گرفته شده برای باشگاه‌های ایتالیایی شامل اینتر، یوونتوس و رم و همچنین بارسلونا فراتر از جریمه نقدی باشد. 

1736626
یوفا تمامی این باشگاه‌ها و مدارک ارائه شده از سوی آنها را به دقت بررسی کرده است اما در عین حال، به مدیران این باشگاه‌ها فرصت داده  است که این مدارک را به روز رسانی کرده و حسابرسی دقیق‌شان را به آنها ارائه دهند. 
در واقع فصلی که از نظر یوفا تخلفاتی در آن صورت گرفته است، اولین فصل پس از شیوع جهانی ویروس کرونا بوده است که مشکلات بسیاری را برای باشگاه‌های اروپایی به همراه داشت. 
پیش از این گفته شده بود که یوفا قصد دارد از سال 2023 سیستم جدیدی را در زمینه فرپلی مالی به کار بگیرد که باشگاه‌ها را محدود به هزینه درصد مشخصی از درآمدها برای پرداخت دستمزد بازیکنان، نقل و انتقالات و کمیسیون مدیر برنامه‌ها می‌کند.

دیدگاه‌ها