کد خبر : 1839923 | 01 شهریور 1401 ساعت 16:07 | 14.6K بازدید | 16 دیدگاه

بلندپروازی لورکوزن: کاش در CL با رئال هم‌گروه باشیم

فرناندو کارو، رییس باشگاه بایرلورکوزن، ابراز امیدواری کرد که در لیگ قهرمانان با رئال مادرید در یک گروه قرار بگیرند.

بلندپروازی لورکوزن: کاش در CL با رئال هم‌گروه باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن آغاز فاجعه‌باری در فصل جدید داشته و هنوز موفق به کسب حتی یک پیروزی در دیدارهای رسمی فصل 23-2022 نشده است. 
این تیم با قبول شکست برابر تیم دسته سومی الورسبرگ از جام حذفی آلمان کنار رفت و در لیگ نیز سه شکست را ثبت کرده است تا شرایطش عملا بحرانی باشد. 
با این حال مدیران این باشگاه به طور کامل از جراردو سیوانه حمایت می‌کنند و معتقد هستند که این مربی سوئیسی این توانایی را دارد که شرایط این تیم را در ادامه فصل تغییر دهد و به مسیر درست برگرداند. 
کارو در گفتگو با تلویزیون بیلد در این باره اظهار داشت:« ما قطعا و 100 درصد باور داریم که او توانایی بهبود شرایط را دارد. من هیچ تردیدی در این باره ندارم. همه کار و مسئولیت خودشان ر ا دارند اما هیچ شکی به توانایی‌های او ندارم.»
او درباره آغاز نه چندان خوب لورکوزن در فصل جدید گفت:« ما هرگز فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی رخ دهد و ما حتی یک بازی از چهار بازی برگزار شده را با پیروزی پشت سر نگذاریم. اما باید با واقعیت روبرو شویم. همه ما باید خیلی زود با سختکوشی و تمرکز از این شرایط خارج شویم.»
علیرغم شرایط بد این تیم در بوندسلیگا، به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه دست از بلندپروازی و رویاپردازی برنمی‌دارند.
کارو درباره قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان که قرار است روز پنج شنبه برگزار شود مدعی شد:« من واقعا دوست دارم که ما با رئال مادرید روبرو شویم.»

دیدگاه‌ها