کد خبر : 1839972 | 01 شهریور 1401 ساعت 21:16 | 42.4K بازدید | 32 دیدگاه

پل اینس:

رونالدو روند رشد یونایتد را مختل می‌کند

پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو در روند بازسازی این باشگاه اختلال ایجاد می‌کند.

رونالدو روند رشد یونایتد را مختل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در شرایطی با ارائه یک بازی برتر از سد لیورپول گذشت که کریستیانو رونالدو جایی در ترکیب ثابت نداشته و تنها دقایق کوتاهی در اواخر مسابقه وارد زمین شد. به نظر می‌رسد این ستاره پرتغالی همچنان خواهان ترک اولدترافورد است و پل اینس، هافبک سابق این باشگاه مدعی شد اگر بازیکنی چنین خواسته‌ای داشته باشد، در نهایت این اتفاق رخ خواهد داد.

1731925
پل اینس گفت: "اگر بازیکنی بخواهد تیمی را ترک کند، در نهایت راهی برای خروج پیدا می‌کند. زمانی که رونالدو در اولین بازی فصل وارد زمین شد، دیدیم که برخی از هواداران او را تشویق کردند و البته بعضی نیز از از رفتار این بازیکن راضی نبودند. این دوباره نشانگر یک اختلال دیگر در روند ساخت منچستریونایتد است. بدیهی است که شما به 18 گلی که او در سال گذشته به ثمر رساند فکر کرده و به این نتیجه می‌رسید بدون رونالدو، یونایتد در نیمه دوم جدول قرار می‌گرفت و این نشان‌دهنده اهمیت این بازیکن برای این تیم است، اما زمانی پیش می‌آید که سؤالاتی مطرح می‌شود.

رونالدو یک برنده سریالی و یکی از بهترین بازیکنانی دنیای فوتبال است، اما شما باید یک رهبر و الگو باشید. چه رونالدو بخواهد بماند و چه بخواهد برود، باز هم باید برای بقیه احترام قائل باشد. این مسئله باید به سرعت حل شود، زیرا این شرایط برای یک سرمربی هرگز آسان نیست. اگر زمانی که پنجره بسته شد رونالدو هنوز در ترکیب یونایتد باشد، او باید با شرایط کنار بیاید. کریستیانو باید خودش را به مرز آمادگی رسانده و برای هواداران و هم‌تیمی‌هایش بازی کند."

دیدگاه‌ها