کد خبر : 1839974 | 01 شهریور 1401 ساعت 21:23 | 6.5K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از 393 روز؛ نساجی میزبان می‌شود

نساجی بعد از 393 روز، بار دیگر در استادیوم شهید وطنی به میدان می‌آید. این بازی پنج‌شنبه ساعت 20 با ملوان برگزار می‌شود.

بعد از 393 روز؛ نساجی میزبان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که نساجی در استادیوم شهید وطنی به میدان رفت دو فصل پیش و بازی با استقلال تهران بود. مسابقه‌ای که سوم مرداد 1400 در استادیوم شهید وطنی برگزار شد و استقلال بازی را به سود خود به پایان برد. بعد از این بازی بود که سازمان لیگ اعلام کرد از این پس بازی‌های لیگ برتر در زمین چمن مصنوعی برگزار نخواهد شد و این موجب شد فصل گذشته تیم‌های نساجی و مس رفسنجان شانس میزبانی را از دست بدهند. البته مس در هفته‌های پایانی به خانه برگشت اما نساجی برای میزبانی از حریفان در لیگ برتر 393 روز صبر کرده است؛ یعنی بیش از یک سال.

روند بازسازی استادیوم شهید وطنی آنقدر کُند پیش رفت که رئیس جمهور 20 اسفند و در بازدید از این استادیوم اعلام کرد در یک فرصت 4 ماهه استادیوم باید برای میزبانی از بازی‌های نساجی آماده شود اما با وجود این تاکید، استادیوم شهیدوطنی برای شروع بازی‌های لیگ برتر آماده نشد و در نهایت نساجی بالاجبار دیدار خانگی با مس رفسجان را در استادیوم نقش جهان برگزار کرد. این اتفاق قابل پیش بینی بود به این‌خاطر که بذرپاشی زمین چمن استادیوم 18 خرداد توسط دستیار ویژه استاندار انجام شد.

بر اساس خبرهای رسیده، بخش دولتی برای بهسازی استادیوم شهید وطنی 70 میلیارد تومان هزینه کرده است. با این حال گفته می‌شود بخش دولتی قصد دارد از این پس نگهداری از چمن طبیعی و هم‌چنین سایر بخش‌های مورد استفاده در استادیوم به هنگام برگزاری مسابقات فوتبال را به باشگاه نساجی واگذار کند و پولی که از این بابت دریافت خواهد کرد 250 میلیون تومان خواهد بود که برابر با اجاره استادیوم نقش جهان در بازی با مس رفسنجان بود.

بدون‌شک اگر استانداری مازندران زمین منطقه ماهفروجک را در اختیار باشگاه نساجی بگذارد تا این باشگاه برای خود کمپ تمرینی بسازد؛ از نظر امکانات سخت افزاری تبدیل به یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر خواهد شد. به این‌خاطر که استادیوم شهید وطنی نونوار شده و اگر قرار بر این باشد در آتی تنها مورد استفاده باشگاه نساجی قرار گیرد؛ در شرایط ایده آل باقی می‌ماند.

نساجیملوان با حضور تماشاگران تیم نساجی؛ این بهترین اتفاق ممکن برای نساجی در سال‌های حضور در لیگ برتر است. شاید به اندازه قهرمانی در جام حذفی بعد از 63 سال به این خاطر که از خانه به دوشی نجات پیدا کرده است و با حضور پرشور تماشاگرانش می‌تواند در لیگ برتر ماجراجویی کند. بعد از قهرمانی در جام حذفی حضور در نیمه بالای جدول لیگ برتر هم می‌تواند برای نساجی و تماشاگرانش شیرین باشد.

دیدگاه‌ها