کد خبر : 1840020 | 02 شهریور 1401 ساعت 10:28 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

بانوان نظاره‌گر تمرین نساجی

اینجا استادیوم وطنی؛ با همه جا فرق دارد

تعصب تماشاگران به نساجی در قائمشهر مثال زدنی است شاید به این خاطر که نساجی برای آنها معنی زندگی می‌دهد.

اینجا استادیوم وطنی؛ با همه جا فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، سال‌های نه چندان دور صبح‌ها که سوت کارخانه‌های نساجی به صدا در می‌آمد، پدران زیادی راهی کارخانه‌ها می‌شدند تا پارچه تولید کنند. امروز اگرچه از آن کارخانه‌ها خبری نیست اما خاطرات باقی مانده‌اند و تیم نساجی هم چنان میان مردم محبوب است. به یاد داریم در یکی دو دهه اخیر نساجی حتی حضور در لیگ دو را هم تجربه کرد اما هیچ‌گاه استادیوم شهید وطنی به هنگام حضور نساجی خالی از تماشاگر نشد.

نساجی دیروز بعد از یک سال و اندی به قائمشهر برگشت تا آخرین تمرینات پیش از بازی با ملوان را در استادیوم شهید وطنی پشت سر بگذارد؛ جالب است تماشاگران متعددی برای تماشای این جلسه از تمرین به استادیوم آمده بودند و حضور پرشور آنها به شاگردان حمید مطهری روحیه داد. حتی در بین تماشاگران خانم‌ها هم دیده شدند و پیش‌بینی می‌شود در صورتی‌که مجوز 100 درصدی برای حضور تماشاگر در بازی با ملوان صادر شود در استادیوم شهید وطنی قائمشهر جای سوزن انداختن نخواهد بود.

1738006

نساجی بعد از قهرمانی در جام حذفی در فصل گذشته همه را به خود امیدوار کرده است و نشان داد حتی یارای خودنمایی در بازی‌های لیگ برتر را هم دارد. بطوریکه هفته گذشته هم نمایش خوبی برابر سپاهان مدعی قهرمانی داشت و در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که در نیمه دوم حتی می‌توانست گل تساوی را هم به ثمر برساند.

نساجی–ملوان؛ آخرین تقابل آنها در استادیوم شهید وطنی به بازی‌های حذفی برمی‌گردد. در مسابقه‌ای که ملوان به عنوان تیم لیگ یکی نساجی را دو بر یک شکست داد. حالا نساجی می‌کوشد در اولین دیدار خانگی در فصل جدید و اولین بازی بعداز 393 روز در استادیوم شهید وطنی پیروزی را به این تماشاگران مثال زدنی هدیه کند.

1738008

دیدگاه‌ها