کد خبر : 1840067 | 02 شهریور 1401 ساعت 14:24 | 47.9K بازدید | 15 دیدگاه

آمانوف و احتمال بازی مقابل مس کرمان

این خارجی منتظر اعتماد ساپینتو است!

عزیزبک آمانوف منتظر اولین فرصت برای حضور در ترکیب استقلال است.

این خارجی منتظر اعتماد ساپینتو است!

به گزارش  "ورزش سه"، هافبک ازبکستانی استقلال که تا پایان فصل جاری از قراردادش باقی مانده بود، بعد از کش و قوس های فراوان در لیست این تیم باقی ماند و حالا برای حضور در ترکیب برنامه ریزی کرده است.

آمانوف یکی از گزینه های استقلال برای خروج از لیست تیم بود اما در نهایت ساپینتو با توجه به بررسی همه موضوعات فنی و مالی تصمیم گرفت او را در تیمش نگه دارد. این بازیکن ازبکستانی که فصل گذشته فرصت چندان زیادی برای نشان دادن توانایی های خود پیدا نکرد،‌ برای فصل جاری انگیزه زیادی دارد.

او در دو بازی اول استقلال فرصتی برای بازی کردن نیافته اما حالا که تکلیفش برای آینده روشن شده، برای حضور در ترکیب اصلی می‌جنگد.

استقلال در خط هافبک بازیکنان توانمندی دیگری هم مثل مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، سعید مهری و ... را نیز در اختیار دارد اما آمانوف نیز امیدوار است در آینده بتواند اعتماد ساپینتو را جلب کرده و در ترکیب قرار بگیرد.

آمانوف در تمرینات استقلال با انگیزه زیاد حضور دارد و خودش را برای دیدارهای آینده آماده می‌کند. او در تلاش است تا از همین مسابقه با مس کرمان بتواند با نظر ساپینتو در خط هافبک قدرتمند استقلال به میدان برود. باید دید ساپینتو چه زمانی به این بازیکن ازبکستانی اعتماد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها