کد خبر : 1840129 | 02 شهریور 1401 ساعت 20:25 | 70.8K بازدید | 22 دیدگاه

هیچکس ستاره بارسا را نمی‌خواهد؛ دستمزدش بالاست!

مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.

هیچکس ستاره بارسا را نمی‌خواهد؛ دستمزدش بالاست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امسال تابستان به مارتین برایثویت اطلاع داد که او در برنامه‌های آتی کادر فنی این تیم جایی ندارد و باید به باشگاهی دیگر منتقل شود. بازیکن دانمارکی اما در هفته‌های گذشته با جدایی از بارسا مخالفت می‌کرد و تا این لحظه بارسا موفق به واگذاری او نشده است.

درحالی‌که رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند مایورکا خواهان به‌خدمت گرفتن برایثویت است اما او به بارسلونا اطلاع داده تنها به شرطی حاضر است به مایورکا منتقل شود که دستمزد دریافتی‌اش به مقدار قابل توجهی افزایش یابد. او در حال حاضر از باشگاه کاتالان دستمزد سالانه 6 میلیون یورویی دریافت می‌کند.

1738160

اما نشریه فوربس می‌گوید برایثویت در کنار دستمزد فوتبالی‌اش به‌خاطر فعالیت‌های اقتصادی دیگری که دارد درآمد قابل توجهی به‌دست می‌آورد. این نشریه از برایثویت به‌عنوان پولدارترین بازیکن بارسلونا یاد کرد.

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی اعلام کرد بارسلونا که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند از دستمزد فعلی برایثویت راضی نیست. بعد از تلاش‌های بارسا برای پیدا کردن باشگاهی که خواهان مهاجم دانمارکی باشد؛ ظاهرا مایورکا به این انتقال ابراز تمایل کرده است.

اما مایورکا به بارسلونا اطلاع داده که نمی‌تواند با درخواست برایثویت برای دستمزدی بیشتر از دستمزد فعلی‌اش در بارسلونا موافقت کند. او اگر در بارسا ماندگار شود به احتمال زیاد کل فصل را نیمکت‌نشین خوهد بود و این شانس برایثویت را برای بازی در جام جهانی با پیراهن تیم ملی دانمارک کاهش خواهد داد. باید دید آیا بارسا می‌تواند از این موضوع در جهت راضی کردن مهاجم دانمارکی برای ترک باشگاه استفاده کند؟ 
 

دیدگاه‌ها