کد خبر : 1840157 | 02 شهریور 1401 ساعت 23:59 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

هوینس: سادیو مانه پتک خط حمله بایرن است

اولی هوینس با ستایش از سادیو مانه، خرید جدید بایرن مونیخ، این ستاره سنگالی را به پتکی در خط حمله باواریایی‌ها تشبیه کرد.

هوینس: سادیو مانه پتک خط حمله بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل جدید را توفانی آغاز کرده و در سه هفته اول بوندس‌لیگا 15 گل به ثمر رسانده و تنها یک‌بار دروازه‌اش را باز شده دیده است. رئیس سابق باشگاه می‌گوید با وجود اینکه فصل گذشته انتقاد از مدیریت بایرن وجود داشت ولی سیاست نقل و انتقالاتی در تابستان امسال و به خصوص خرید سادیو مانه باعث شده مدیریت باشگاه نمره‌ای قابل قبول بگیرد.

1738211

اولی هوینس در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" شور و شوق هواداران بایرن از همیشه بیشتر است. با شرایط عجیب و قشنگی مواجه هستیم. همه نگرانی‌ها از بین رفته و هواداران کاملا خوشحالند. این در حالی است که برخی رسانه‌ها همچنان ساز مخالف می‌زنند و بایرن را هدف گرفته‌اند. این برای من خیلی ناراحت‌کننده است. چون معتقدم مدیریت باشگاه با توجه به شرایط موجود خیلی خوب کار می‌کند".

رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید از ستایش‌گران سادیو مانه است. ستاره سنگالی که امسال تابستان لیورپول را ترک کرد و به باواریا آمد تا جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند.

هوینس در این‌باره گفت:" در بازی آینتراخت وقتی عکس مانه را دیدم که کنار تماشاچی‌ها بلندگو دستش گرفته و شعار می‌دهد؛ باورم نمی‌شد. اینکه هواداران افراطی باشگاه او را بلافاصله پذیرفتند و راحت بلندگو را به دستش دادند خیلی جالب بود. بعید می‌دانم خیلی از بازیکنان قدیمی بایرن هم بتوانند چنین کاری بکنند. سادیو مانه در خط حمله ما مثل یک پتک عمل خواهد کرد. اینکه حسن توانست چنین کار بزرگی بکند و مانه را به مونیخ بیاورد واقعا یک شاهکار بود".

1732859

دیدگاه‌ها