کد خبر : 1840243 | 03 شهریور 1401 ساعت 17:52 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

این بازی باید یک برنده داشته باشد؛

ذوب‌آهن – مس؛ یک قربانی در صورت تکرار تاریخ

ذوب آهن و مس رفسنجان امروز برای کسب سومین برد در تقابل‌های خود مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

ذوب‌آهن – مس؛ یک قربانی در صورت تکرار تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن با هدایت مهدی تارتار امروز از ساعت 19 در اصفهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. میزبان در هر دو بازی قبلی خود مساوی کرده و نهم است و شاگردان ربیعی با نتایجی مشابه، یک پله پایین‌تر در مکان دهم جدول رده بندی حضور دارند.

هر دو تیم در بازی امروز در حالی به دنبال کسب اولین برد فصل هستند که هیچ‌یک از تقابل‌های اخیر آنها با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است. این یعنی اگر تاریخ تکرار شود، طلسم نبردن‌های یکی از دو تیم امروز شکسته و دیگری اولین باخت فصل را متحمل خواهد شد.

از دو فصل پیش که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد، چهار بار به مصاف ذوب آهن رفته است. مس در این چهار تقابل سه بار صاحب برد شده و یک بار از ذوب آهن شکست خورده است.

اولین بازی دو تیم، بهمن ماه سال 1399 با برتری سه بر یک مس رفسنجان به پایان رسید. در بازی برگشت نیز پیروزی (1-0) برای نماینده رفسنجان بود. بازی رفت فصل گذشته دو تیم بار دیگر با برتری (3-1) مس همراه بود تا اینکه ذوب آهن در آخرین روزهای سال 1400 بازی برگشت فصل گذشته را با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. این تیم امروز به دنبال تکرار آن نتیجه و همچنین کسب اولین برد خانگی تاریخ مقابل مس بوده و نماینده رفسنجان در پی تکرار دبل لیگ بیست و یکم خود مقابل حریف اصفهانی است که لازمه آن برد در دو دیدار رفت و برگشت فصل جاریست.

دیدگاه‌ها