کد خبر : 1840281 | 03 شهریور 1401 ساعت 20:27 | 68.2K بازدید | 7 دیدگاه

جنگجوی تمام‌عیار؛ شگفتی از تست پزشکی کاسمیرو

یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نتایج تست‌های پزشکی کاسمیرو در منچستریونایتد و آمادگی جسمانی خارق‌العاده این ستاره برزیلی، شیاطین سرخ را شگفت‌زده کرده است.

جنگجوی تمام‌عیار؛ شگفتی از تست پزشکی کاسمیرو

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو که در روزهای اخیر رئال مادرید را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست ممکن است روز شنبه در دیدار تیم جدیدش مقابل ساوتهمپتون برای اولین بار پیراهن شیاطین سرخ را به تن کند. اما درحالی‌که او هنوز برای یونایتد به میدان نرفته آمادگی جسمانی فوق‌العاده‌اش باشگاه انگلیسی را شگفت‌زده کرده است.

روزنامه اسپانیایی آ اس امروز اعلام کرد بعد از شرکت کاسمیرو در تست‌های پزشکی باشگاه منچستریونایتد، نتایج این تست‌ها آنقدر درخشان بوده که مسئولین یونایتد را شوکه کرده. بر اساس این خبر، مسئولین پزشکی باشگاه به مدیران و کادر فنی اطلاع دادند که فوتبالیستی بسیار آماده را خریده‌اند که می‌تواند مثل یک جنگجوی جوان برای تیمش بدود و بجنگد.

1737957

کاسمیرو روز دوشنبه در اولدترافورد حاضر شد تا شاهد بازی هم‌تیمی‌های جدیدش مقابل لیورپول باشد. دیداری که با پیروزی 2-1 یونایتد به پایان رسید. پیش از شروع این بازی کاسمیرو به‌صورت رسمی وارد زمین چمن اولدترافورد پر از تماشاچی شد و مراسم معارفه او به هواداران به این شکل برگزار شد.

کاسمیرو فوتبالیستی 30ساله است و آمادگی جسمانی بالای او برای کادر فنی منچستریونایتد خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود. به این‌ترتیب اریک تن‌هاخ می‌تواند بدون‌شک و تردید این ستاره برزیلی را فورا در خط میانی تیمش به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها