کد خبر : 1840286 | 03 شهریور 1401 ساعت 21:27 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

از این مساوی راضی هستم؛

ربیعی: خط دفاعی ما رشادت خوبی داشت

محمد ربیعی می‌گوید اشتباهات داوری در دو بازی اول مس رفسنجان باعث شده تا اعضای این تیم تحت فشار قرار بگیرند.

ربیعی: خط دفاعی ما رشادت خوبی داشت

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی برابر ذوب آهن حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: به جناب آقای تارتار و تیم محترم ذوب آهن و همچنین تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم.

او درباره بازی امروز گفت: پیش‌بینی این را داشتیم که بازی نزدیک باشد؛ در زمان هایی از مسابقه ما توانستیم خودمان را بر بازی غالب بازی کنیم و صاحب توپ و میدان بودیم و زمان هایی هم ذوب آهن صاحب توپ و میدان بود.

ربیعی افزود: در 10 دقیقه پایانی ذوب آهن فشار خوبی وارد کرد و شاید اگر از فرصتی که در انتهای نیمه اول داشتیم، استفاده می‌کردیم؛ نتیجه بازی هم با ریتمی که ما می‌خواستیم جلو می‌رفت چون طبق آنالیز و تحلیلی که داشتیم، ذوب آهن تیم بسیار خوب و منسجمی در کارهای دفاعی است و این را در دو بازی قبل مقابل پرسپولیس و تراکتور هم نشان داده بود و جزو برنامه هایمان بود که اگر به گل برسیم، پلن های بعدی بعد از گل به بار بنشیند اما به هر حال بازی خوب و نزدیکی بود.

سرمربی مس با تمجید از خط دفاعی تیمش گفت: ما شاید به دلیل دو بازی گذشته که حق‌مان پیروزی بود، امروز تحت فشار بودیم که بتوانیم برد اول را کسب کنیم اما از این مساوی رضایت دارم. به هر حال ما از دو بازی بیرون از خانه، با امتیاز خارج شدیم و این اتفاق خوبی است. فکر می‌کنم خط دفاعی ما امروز رشادت خوبی در جریان بازی داشت و از آنها تشکر می‌کنم.

ربیعی در پایان گفت: نمی‌خواهم از سیستم برگزاری و کمیته داوران گلایه کنم؛ می‌خواهم بگویم ما امروز روز خوبی در بازی نداشتیم اما اینکه در دو بازی حق مسلم ما در جریان بازی با اشتباهات از بین رفت، باعث می‌شود که تیم در بازی های این چنینی هم تحت فشار قرار بگیرد. می‌توانم به جرات بگویم طبق نظر کارشناسان چهار امتیاز از مس رفسنجان کاهش پیدا کرد. امیدوارم نظارت ها بیشتر باشد و دقت همه عزیزان بخش داوری طوری شود که تیمی از این مسئله مورد اجحاف قرار نگیرد.

ویدئو: 258363

دیدگاه‌ها