کد خبر : 1840288 | 03 شهریور 1401 ساعت 21:29 | 30.1K بازدید | 26 دیدگاه

بزرگترین اتفاق مرحله گروهی؛ بازگشت لوا به مونیخ

یکی از اتفاقات جذاب قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، همگروهی بایرن مونیخ و بارسلونا بود. بازگشت روبرت لواندوفسکی به باواریا یکی از جذابیت‌های مرحله گروهی رقابت‌ها خواهد بود.

بزرگترین اتفاق مرحله گروهی؛ بازگشت لوا به مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جذاب مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امشب در استانبول در حال برگزاری است؛ با بیرون کشیدن دو قرعه اول گروه C رقم خورد.

با رسیدن قرعه‌کشی به گروه C نام بایرن مونیخ به‌عنوان اولین تیم این گروه از سید اول بیرون کشیده شد. همه نگاه‌‌ها به قرعه دوم این گروه دوخته شده بود که باید از سید دو انتخاب می‌شد. احتمال انتخاب شدن بارسلونا این قرعه را جذاب کرده بود. همگروه شدن بایرن و بارسا می‌توانست یکی از جنجالی‌ترین تقابل‌های مرحله گروهی را رقم بزند؛ بازگشت روبرت لواندوفسکی به مونیخ و بازی در مقابل تیم سابقش، بایرن.

1738448

وقتی قرعه دوم این گروه از سید دوم بیرون کشیده شد انتظارها برآورده شد تا بارسلونا به‌عنوان دومین تیم گروه C در کنار بایرن قرار بگیرد. به این‌ترتیب مشخص شد که لواندوفسکی در ماه‌های آینده دست‌کم دو بار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

انتقال مهاجم لهستانی به بارسلونا یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تابستان امسال بود. لواندوفسکی از ابتدای تابستان به‌صراحت اعلام کرد که قصد جدایی از بایرن را دارد و تنها حاضر است راهی بارسلونا شود. موضع تند مقامات باشگاه باواریایی و مخالفت آنها با جدایی مهاجم اول‌شان و مصاحبه‌های پیاپی دو طرف به فضایی تلخ در روابط لوا و بایرن منجر شد.

1732575

در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان این انتقال انجام شد تا لواندوفسکی راهی تور آمریکای بارسا شود و پیراهن این تیم را به تن کند. با اینکه ستاره لهستانی و مدیران بایرن بعد از رسمی شدن این انتقال سعی کردند با اظهارات آشتی‌جویانه آسیب وارد شده به روابط را تا حدودی ترمیم کنند ولی تلخی‌ها همچنان پابرجا است. در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان از یک طرف لواندوفسکی برای انتقام گرفتن از رفتار تند مدیران بایرن فرصت ایده‌آلی خواهد داشت و از سوی دیگر باشگاه مونیخی مصمم است نشان دهد جدایی گلزن اول بایرن تغییر چندانی در شرایطش نداشته است.

دیدگاه‌ها